torsdag den 17. februar 2011

Skal vi løfte sløret lidt??

For hvad? Ja for Børnefesten selvfølgelig :-)

Jeg har jo tidligere fortalt en lille smule om konceptet, men idag skal jeres nysgerrighed pirres lidt mere, ved at kigge ned over denne række af sponsorer. Det er lækre sager folkens - surf og drøm - og glæd jer til næste uge, hvor præmierne vil flyde her fra!


Og der er måske lidt flere på vej...

For at være med, skal I som sædvanlig smide en kommentar under de enkelte give aways. I kan derudover få 2 lodder ved at sætte nedenstående billede på jeres blog. Er det først sat på bloggen, gælder det selvfølgelig for hele ugen. Så download allerede nu og vær klar til mandag, hvor jeg skyder Børnefesten igang :-)


Det er altså ikke et krav at være fast læser her på bloggen, men det skal da ikke være nogen hemmelighed, at det ville glæde mig meget, hvis man også smidder Kirkesjov på sin læseliste :-)

12 kommentarer:

  1. Jeg er klar og har linket ;O)

    SvarSlet
  2. Jeg er også så klar :-) Linket er lagt på bloggen, hvor jeg glæder mig til at se, hvad du har fundet på til børnefesten!!
    Kh Charlotte

    SvarSlet
  3. Jeps, jeg er også både klar og spændt. Har smidt linket på min familieblog.
    Kh Camilla

    SvarSlet
  4. Jeg er også helt klar, med link på min blog,og sommer fugle i maven.

    SvarSlet
  5. jeps - smider det på med det vunsssss...

    SvarSlet
  6. Er da top klar - dit billede har ligget på blogget længe efterhånden jo :-) Og sikke da en hæklestjerne du er blevet!

    SvarSlet
  7. Jeg er så klar og er rigtig spændt.. :-) har linket.. :-)

    SvarSlet
  8. Wauw...det lyder vel nok spændende:) Har smidt linket på bloggen med det samme - er SÅ klar til det går løs i næsten uge!!

    SvarSlet
  9. Så spennende! Gleder meg til å se hva neste uke bringer :)

    SvarSlet
  10. Så har jeg linket! Synes det er så fedt et initiativ! Kan dog hilse at sige det ikke er det nemmeste at gøre på sin tlf ;) men når man står uden net må man jo ty til andre metoder :)

    SvarSlet
  11. Det lyder spændende med Børnefesten, har lagt billede og link på min blog.

    Hilsen Stine

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...