søndag den 16. januar 2011

Baby-/børnebøjler

Jeg har så længe ledt efter en sød/hyggelig/lækker/fin bøjle til børn. Jeg har bare ikke kunne finde det. Så nu har jeg lavet mine egne sammen med min søster. Vi har fået fingrene i en kasse lækre børnebøjler i massivt træ, og her i weekenden gik vi igang med at pifte dem op med forskellige tapeter og papirer. Det var ikke så nemt, som jeg lige havde troet - alle bøjlerne er forskellige, så der er blevet nørklet og skåret til, limet, pillet af og limet fast igen :-) Men -vi er rigtig glade for resultatet.

Hvis du også har ledt efter bøjler i denne stil til prinsen eller prinsessen fineste tøj, så er der mange flere, end vi selv kan bruge. Så for første gang bliver der sat noget til salg her på bloggen! Bøjlerne koster 25 kr. pr. stk. og du kan få 5 for 100 kr. Du skriver bare, hvis det kunne have din interesse.

Og så nogle billeder...


 

17 kommentarer:

  1. Hvor er de fine;-) Og sikke alt det du har nået i weekenden! Håber du får slappet lidt af i aften...

    SvarSlet
  2. Ikke rart du har hatt det travelt i helgen:) Dere har laget mye fint! Du er heldig som har en søster med samme interesser som deg.

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare blevet rigtig flotte! Sikke et arbejde!Står ikke lige og mangler nogen lige nu, men mon ikke I nemt får solgt de overskydende!
    Kh Inger Lise

    SvarSlet
  4. Ja det er så fine. Nu har jeg jo set, at du er blevet en hæklehaj, og så vil jeg da lige give en ide til dig. Da jeg var yngre havde jeg bøjler med hæklet betræk, det var rigtig fine, og bluser og kjoler skred ikke.

    SvarSlet
  5. Hold da op hvor er de blevet flotte. :-)

    SvarSlet
  6. Det var det alle de bøjler skulle bruges til☺
    De er blevet rigtig flotte!

    SvarSlet
  7. Hej Mette

    Jeg står faktisk og mangler en hel del søde små bøjler til mine pigers kjoler- hvor mange har du til overs??

    kh Elin(blomsterbørn)

    SvarSlet
  8. Hej. Har du nogle bøjler tilbage? mvh Marie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marie

      Nej, det har jeg desværre ikke :-(

      Kh. Mette

      Slet
  9. Really great post, please always share this type of information.
    The Revolution of USA Top Entrepreneur

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...