torsdag den 13. januar 2011

Post! Masser af post!

Posten har haft travlt de sidste par dage. Jeg har shoppet lidt og byttet lidt - og manden min har været mit postbud og sendt en masse pakker for mig. Men jeg har også fået en masse pakker igen.

Hos Line har jeg købt en meter af hver af disse to stoffer. Hjertestoffet er gammelt - Babushka'erne er nye. Hjerterne skal blive til en rygsæk næste onsdag.


Og disse 4 stoffer har jeg erhvervet hos MyGuggi. Hvis man står og mangler retrostof, så er det stedet. De sælger rester (50x60 cm) for 20 kr.! Ja, jeg ved ikke med jer, men det synes jeg er en god pris? Og køber du 3 stykker er portoen gratis. De sælger også 4-kanter på 12x12 cm til 2 kr. Du finder stofrester under overskriften "Tæpper". Og kig i øvrigt ind hos MyGuggi-pigerne uanset om du mangler stof eller ej - det er et lækkert, lækkert retrounivers med masser af farver og glade billeder.


Og dette smukke stykke har jeg byttet med Berit.


Og jeg ved at endnu 4 pakker er på vej til mig, så jeg glæder mig til flere besøg af postbudet :-)

4 kommentarer:

  1. Tak for tipset om retrostoffer :-) Det kunne jo være jeg manglede noget.

    SvarSlet
  2. ej du er bare heldig :) jeg elsker også at få post :) og hvilke lækre sager du har fået :)

    SvarSlet
  3. Mye fint du har fått i posten i det siste! Bytting er jo også trivelig:)

    SvarSlet
  4. Hvor dejligt med nogle gode pakker og sikke noget lækkert stof - især det med babuskaerne :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...