lørdag den 22. januar 2011

Sneak peak på rygsæk

Selv om den ikke er færdig, kan man da godt se hvad det skal ende med. Jeg mangler at sætte stropper fast, slå ringe i til snor og sy knap i - så der er ikke så langt igen. Den bliver rigtig sød, synes jeg og skal med Karen, når hun skal starte i dagpleje eller vuggestue (Kom nu med en plads!!).




I onsdags til syning kom en af retro-stof-pusher forbi. Det er da uretfærdigt? Jeg kan jo ikke lade være. Jeg købte blandt andet det smukke lilla dynebetræk, du kan se på byttesiden, og så 4 andre stykker. Dem får I at se senere - skal lige have taget et billede.

Og så lykkedes det mig igår, at få oprettet undersider her på bloggen. Så nu er der en bytteside og en lille butik også.

4 kommentarer:

  1. retro-stof-pusher er farlige kender det jeg kan heller ikke lade vær med at købe hmmm :)

    den er super sød din rygsæk :)

    SvarSlet
  2. ih hvor er den bare flot! heldige pige ;)

    Kh
    Sasha

    SvarSlet
  3. WOW!Så fin blogg du har, og så FLINK du er til å sy!Jeg bøyer meg i støvet, for en fantastisk ryggsekk!!Trippel wow!
    Jeg følger deg selvfølgelig videre, jeg gleder meg til å følge dine kreative krumspring:)
    Ha en flott lørdag, hilsen fra
    Ellen Andregasellen:)

    SvarSlet
  4. Hvor er den flot. Du er så god til at sy, og det er altid spændende at se hvad du får tryllet frem.

    Fortsat god weekend!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...