lørdag den 29. januar 2011

Skal du have smæk?

Her et lille tip til en hurtig, nem og ikke mindst billig hagesmæk. Dem bruger man trods alt en del af med små børn.

Jeg bruger gamle håndklæder, et sæt sengetøj fra IKEA, hvor jeg klipper dyrene ud og noget kantebånd.

Her et par stykker - godt forvaskede, men der er ikke lige nogen "nye" i huset, da jeg ynder at give dem væk som gaver. De er lavet med mange andre dyr, men dem er der altså heller ikke lige nogen af i øjeblikket. Men søde er de - og ikke mindst nemme.



6 kommentarer:

  1. Hvor er de søde. Og nej med små børn i huset kan man bare ikke få for mange hagesmække:-)

    SvarSlet
  2. Det er da en rigtig god ide!

    God lørdag!

    SvarSlet
  3. en rigtig god ide ,som jeg selv brugt for 24 år siden med min første ,godt at der stadig er nogle der genbruger gamle håndklæder ,genialt og billigt :)

    SvarSlet
  4. Kjempesøte, og koselig slange.
    Brukes en del smekker, ja:)
    Ha en strålende helg.

    SvarSlet
  5. Jep - så smid ikke de gamle håndklæder ud - de kan blive meget nyttige :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...