tirsdag den 18. januar 2011

Uhm ... kage

Jeg har fået kage! En hæklet kage, med de fineste jordbær. Jeg har fået den af Helene, som er virkelig skrap med en hæklenål i bytte for noget stof, som hun lige stod og manglede til hendes patchwork projekt. Jeg har lånt billedet af Helene, og det er sådan en med to jordbær på, der nu leges med herhjemme. Karen er vild med den og kommer med små uhm lyde.... :-)


Men ak - det føjer jo bare endnu en ting til listen over ting, man gerne vil prøve at lave :-)

7 kommentarer:

  1. Å, jeg trodde det var ekte kaker. De var kjempefine! (og så veldig gode ut... :) )

    SvarSlet
  2. De var virkelig lekre!
    Om jeg hadde allverdens tid , så fikk jeg ikke gjort alt jeg hadde lyst til da heller... for da hadde jeg jo så god tid at jeg kunne utsette det til senere... Gav det noen mening?

    SvarSlet
  3. Barede dog var ægte, de ligner lækre fastelavnsboller!!!! Du er heldig!

    SvarSlet
  4. Ja de er virkelig lækre de kager, jeg må snart lære at hækle så jeg kan komme efter alle de hækle idéer der smidt om med.

    SvarSlet
  5. ja jeg kender det ,min list er også meeeeeget laaaang ;) som jeg skal nå at lave ...

    SvarSlet
  6. Ej hvor er hun bare for sej med den hæklenål, gid det var mig, jeg er stadig på begynder stadiet men det går da fremad..
    Super lækker blog..
    Kh Camilla
    http://celinas-verden.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Super flotte er de, og lækre ser de ud:)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...