tirsdag den 25. januar 2011

Masser a' sjov...

... knap så meget kirke!

Forandring fryder og med ombygning kom også et nyt slogan. Det er lige mig, og selvom der er blevet lavet om herinde vil indholdet være det samme.

Men der trængte til en oprydning. Det var blevet for rodet (selv for et rodehoved som mig). Jeg kan ingenting med en computer, så jeg allierede mig med Helle efter at være faldet pladask for alle hendes skønne mønstre - hvor mange i øvrigt er til fri download inde på hendes blog. Og når man ikke ved noget om computere, er det jo nemt at slynge om sig med ønsker og ideer, men Helle har fanget det hele og omsat det til smukke mønstre og filer. Og nu har jeg mine helt egne mønstre og en ny header. Endda mønstre til de fire årstider. Og hjerter - masser af hjerter!

Kirkesjov er nu en retroinspireret festlig farveklat!

Links til lækre Give Aways er nu samlet på en underside, som jeg håber,  I vil bruge og blive inspireret til at besøge ukendte blogs og deltage om lækre præmier. Det er nemlig ikke nogen hemmelighed at jeg er VILD med Give Aways!

Og tak til jer der allerede har givet jeres besyv med på det nye design - til resten: Jeg håber, at I kan li´resultatet?


9 kommentarer:

  1. Jeg synes din blog er blevet super fin :)

    SvarSlet
  2. Den er superduper. Headeren er fed. Jeg elsker den baggrundstapet. Findes det tapet ikke i virkeligheden?

    SvarSlet
  3. Så fedt:-) Måske man selv skal til at prøve sig frem...

    SvarSlet
  4. Det er dejligt originalt og lækkert, det der!

    SvarSlet
  5. Så frisk og fin bloggen din er blitt!

    SvarSlet
  6. Tark for omtalen! :D Synes også du selv har fået det hele rigtig godt på plads... ;) Bare synd at den hvide boks er at se pga. skyggen ved dine hjerter :S


    Klejs... Det kan nemt være det findes – det blå som Mette har pt. synes jeg også at have set i et køkken engang, nu hvor jeg ser det igen. Men hvis det findes er det virkelig ikke med vilje, men rent tilfældigt! :D

    SvarSlet
  7. Tusind tak alle sammen! Det er bare skønt med et frisk pust og lidt nyt liv i kludene.

    Og Helle - endnu en gang tak! Du er en knag.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...