søndag den 23. januar 2011

Rodehoved...

Jeg er lidt af et rodehoved! Dog ved jeg altid hvor tingene er, men de har det med at brede sig. Vi har ikke særlig meget plads, så mit sybord er vores spisebord. Og det er rigtig længe siden vi ikke har spist mellem syprojekter, stofbunker, knappenåle og andre dimser. I dag skulle der ryddes op! Før jeg gik igang, så der sådan her ud:



Ja - som I kan se var der da lige plads til tallerkener og dagens aftensmad, men heller ikke så meget mere.
Nu ser her sådan ud:



Og jeg har fået to hele skabe til mine ting! Alle CD'erne har måttet rykke sammen i to skabe, så nu er der styr på det. Dejligt. Så kan jeg lige så stille gå i gang med at rode igen..... :-)

7 kommentarer:

  1. Hehe ... elsker bare din sidste kommentar! Vores spisebord ser ligesådan ud, og der er også længe imellem at man kan se hele bordet ... og jeg har ikke engang den undskyldning at der ikke er plads andre steder; jeg elsker bare at være krea i min stue.
    Hvor ser der ellers bare hyggeligt og hjemligt ud hos dig. Tak for kigget - og sikken en fin orden du har ... for nu! ;-)
    Ha' en superlækker aften!
    Kh. Jane

    SvarSlet
  2. Dejligt at se at andre end en selv kan rode ;0)
    Bare det gik lige så hurtigt med at få ryddet op som det gør at rode det til.
    Julie

    SvarSlet
  3. Jeg bruker da også kjøkkenbordet til mine prosjekter - er så koselig å sitte der:) Nå er bordet ganske stort, og så er vi bare tre.
    Snart ferdig med hekleteppet ditt, ser jeg. Det blir da bare lekkert! Jeg bruker forskjellige måter å hekle sammen rutene på - alt etter hvilken effekt jeg er ute etter.

    SvarSlet
  4. Kan godt forstå du gerne vil gå og nyde alle de dejlige stoffer du har.hvorfor dog gå og gemme den væk.

    SvarSlet
  5. Åh for et fedt fotostat i har på væggen!

    SvarSlet
  6. Min spidskompetence er at skabe rod og jeg er simpelthen direkte bange for mennesker hvis hjem ikke roder.....

    Men derfor kan man jo godt nyde når man når til bunds i rodet et eller andet sted i huset ligesom du gjorde her. Tillykke.

    SvarSlet
  7. Kreativt rod er skønt, men det er nu også dejligt at få lidt styr på det hele engang imellem. Hvor har du for øvrigt meget lækkert stof :-)

    Kh. Irene

    P.S. Tak for hjælpen med bogstavhalløjet på min blog. Håber at flere får det fjernet hen ad vejen.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...