søndag den 2. januar 2011

Perletanker

Dagen derpå. Ikke dagen efter nytårsaften, men dagen efter, at jeg var Perleblogger hos Karen. Wow. Jeg er helt omtumlet efter al den trafik. Og en masse nye, dejlige læsere. Det er bare så skønt, at så mange har fundet vejen forbi, og der skal lyde et stort TAK til Karen for hendes Perleblogger-initiativ. Og sikke en respons på min give away. Fedt at så mange allerede er med, og jeg glæder mig rigtig meget til at finde to nye dyrejere den 31. januar 2011.

I dag har min søster og jeg hygget og syet. Det får I billeder af en af dagene. Dagens billeder er af den skønne niece i en tunikakjole, jeg har syet til hende. Den faldt i god jord, selvom der endnu ikke var kommet elastik i ærmerne. Det må moren selv klare :-) 

1 kommentar:

  1. Hej Mette
    Hov den drillede da, det er helt sikkert en fejl :)
    Vil jo meget gerne følge med i din fine blog :)
    Du er hjertelig skam velkommen hos mig, glæder mig til at følge med og se hvad du finder på her i 2011 :)
    Kh Micha

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...