onsdag den 5. januar 2011

Dyrlægens øreringe

Da jeg så disse øreringe for snart to år siden, var jeg solgt! Jeg er VILD med dem og har udviklet et afhængighedsforhold og en samlermani. Jeg har pindsvin, elefanter, katte, køer og får - men jeg kan mærke at tiden er inde til endnu et par! Så er spørgsmålet bare hvilke? Der er så mange fede, at jeg slet ikke kan vælge!?! Lige nu hælder jeg til elge (man har vel hus i Sverige), men krokodiller, hunde, ugler, kaniner og giraffer er lige i hælene.....


 Hvis du også kan se dig selv med mere eller mindre eksotiske dyr i ørene, så klik ind her.

6 kommentarer:

  1. De er nemlig rigtig fine! Jeg har dem med elefanterne - skønne skønne skønne! :)

    SvarSlet
  2. De er SÅÅÅ fede - jeg har et par med grønne ugler. :-)

    SvarSlet
  3. Så skønne. Tror da det må blive den næste gave til mig selv :)

    SvarSlet
  4. Elsker mine søde små SDM'er :o) Knus fra Line

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...