tirsdag den 25. januar 2011

Så har man været heldig igen

Se nu hvilke lækkerier, der kommer i min retning. Først en skøn ansigtsgel som både eksfolierer og renser huden. Uhm. Jeg har vundet den hos Mamma Mia i hendes totalt gennemførte wellness-uge. Tak Mia - jeg glæder mig til at forkæle mig selv og mit ansigt :-)

Og hos Sasha har jeg - eller måske nærmere Karen - vundet denne suttesnor. Så kan vi holde styr på sutten, som er blevet et yndet kasteskyts :-)


Og så sidder jeg ellers og damper af efter en skøn løbetur. Mudder hele vejen op af benene og gennemblødte sokker. Men det var fedt. Snart kalder kødgryderne, og så er der vist et opgør mod nogle svenskere i aften? Måske også en hæklenål skal i spil.... 

1 kommentar:

  1. Godt suttesnoren kom sikkert frem :D lyder skønt med en løbetur! go aften :)

    Kh

    Sasha

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...