mandag den 17. januar 2011

Skal du i glas og ramme?

Da vi havde alt papiret og tapeten fremme i weekenden, kastede vi os også over at lave billedrammer. Jeg har to stående med billeder af Ella (min niece) og Karen og bliver bare i så godt humør af farverne og de fine mønstre.

Her er hvad vi fik lavet i weekenden. I får også et billede af en af mine med billede i, så I kan se hvordan det tager sig ud. Rammerne passer til et billede på 10 x 15 cm.



Hvis du også synes, at børnenes billeder tager sig godt ud i en glad ramme, så sælger min søster og jeg dem for 50 kr. Du kan bare skrive, hvis du er interesseret.

2 kommentarer:

  1. Hold da op, hvor er de fede, og så til børnebilleder, den er lige i øjet ;o)

    SvarSlet
  2. Fede rammer, I har godt nok været produktive.
    Super inspiration.

    Kh. Irene

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...