mandag den 10. januar 2011

Der er kun én...

... men den er jeg til gengæld rigtig glad for. Min første 5-kant og dermed et skridt på vejen til at få lavet denne skønne bold! Det der hækleri - uha, det er godt. Det var lidt mere omstændigt end oldemorfirkanterne, men udfordring skal der jo til, ikke? Og så tror jeg, der er en lille detalje i forhold til farveskift - det blev vist lige til en omgang for meget af den inderste farve, så blomsten står ikke helt står fint frem. Men det skal blive bedre næste gang.


4 kommentarer:

  1. Hej Mette.

    dejligt du gad at kigge fordi, super skøn 5kant,det køre da fint for dig, og det skal helt sikker nok blive en fin bold.

    jeg melder mig da også som fast læser hos dig, skal da se hvordan din blod ender :)

    Kh sara

    SvarSlet
  2. Aj, men nu er det jo næsten lige før jeg får tårer i øjenene!! Tommelfingrene op herfra!! SÅ flot!! :-D

    SvarSlet
  3. Nu når du er kommet så godt igang med hækleriet kan jeg varmt anbefale dig en clover hæklenål, de er bare fantastiske at hækle med ;)
    Julie

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...