onsdag den 26. januar 2011

Babybold

Nyt legetøj til Karen - den pige har jo ikke noget i forvejen! :-) Under gårdsdagens håndboldkamp blev der syet sammen. Super hyggeligt projekt, som kun kan anbefales, hvis man vil lave en sød lille legeting til de mindste. Jeg har puttet et par bjælder i og Karen fik straks øje på den i morges, og der blev kastet, rystet og suttet på den. Den er et hit!

Opskriften er som jeg skrev tidligere fra Tina. Skriv blot en mail til hende, og den kommer på en mail. Service! Og til alle os som så sad og grublede lidt over hvordan de 36 dele skulle skrues sammen, så har hun også lavet en lækker DIY, så vi alle sammen kan være med.

Jeg har brugt en masse gamle stoffer og suppleret med lidt nye.



11 kommentarer:

  1. Den er virkelig flot men ser lidt svær ud. Måske man skulle forsøge sig.....

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Wau hvor fin...og så i turbo fart:0) Du er for vild....!

    SvarSlet
  3. MANGE tak for de sød og rosende ord.

    Bolden er da blevet super god. Succesen taler jo for sig selv, når Karen er vild med den. Flot arbejde.

    Jeg får da lyst til at lave flere nu. Andre farver og nu med bjælder eller "rasledimser"
    Klem
    Tina:-)

    SvarSlet
  4. ej, hvor er den bare blevet flot - lækre farver og mønstre - og det vigtigste e,r at Karen er vild med en:)

    God dag:)
    Mette

    SvarSlet
  5. Sikke en fin blod, det ser meget indviklet ud, men måske man alligevel skulle prøve at sende hende Tina en mail(-; Flot er den!

    SvarSlet
  6. Den er bare blevet super fin, jeg er stadig igang med min, men fik lige en ny ide da jeg var ved at lave min, og så min må lige vente.

    SvarSlet
  7. kan godt li´farverne. Har selv lavet bolden til mine børn da de var små, da den er super god til de små fingre.

    SvarSlet
  8. Den er så fin, og god idé med små bjælder. Hvor er Karen heldig at hun nu både har en lækker syet gribebold og en smart hæklet bold. Dejligt med en kreativ mor.

    Kh. Irene

    SvarSlet
  9. Tak for jeres søde kommentarer! Og Trillemus + Katrine - slet ikke svær, da du "bare" skal sy 12 trekanter. Lidt svært at få dem sat sammen, men med tungen lige i munden og den nævnte DIY er det ikke svært.

    Og ja - bjælderne er et kæmpe hit - det kan I godt prøve.

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...