fredag den 21. januar 2011

Lidt lampefeber...

Hvorfor? Fordi jeg har kastet mig ud i at deltage med en bod på Lis' skønne Forårsmarked i Pakhus 16 i Odense den 6. - 8. maj 2011. Jeg skal afsted sammen med min søster - og så disse to skønne kreative kvinder: Jane og Berit. Det kan da ikke andet end blive godt?

Men... det betyder jo også, at der skal kreeres en masse lækre sager, så I øjeblikket testes forskellige ting. Indtil videre er det helt sikkert, at I til den tid kan få fingre i de lækre babybøjler, de farverige fotorammer, quiltede veste, patchworkbolde, barnevognsophæng og selvfølgelig tehætter. Det er en sjov proces, men også en lille smule grænseoverskridende. Men jeg glæder mig, og jeg håber at møde en masse af jer søde læsere og medbloggere derovre. Så sæt kryds i kalenderen - ses vi?



7 kommentarer:

  1. Håber du når det hele og tag det roligt, jeg er sikker på at det bliver hyggeligt, var nede og kigge i dec. og ville gerne her i maj også,men kan desværre ikke være med denne gang heller, så håber jeg kan være med når det løber af stablen igen.
    Ville ellers gerne have kigget lidt nærmere på dine fine ting :-)

    SvarSlet
  2. du kan tro vi ses ;) for jeg tager også over til Odense helt fra kbh ,mest for at se de damer der blogger og hvad de har lavet af skønne ting ... jeg glæder mig meget :)

    SvarSlet
  3. Det er totalt fine ting du har!! Kunne godt bruge lidt af hvert:-)

    KH Berit

    SvarSlet
  4. Det lyder godt nok hyggeligt til maj. Desværre bor jeg helt oppe nord på og netop i den weekend konfirmeres min yngste datter.

    SvarSlet
  5. Jaaaaaaaaaaah!! Totalt glædelse - for lige at være lidt teenage-tøse-glæde-agtig!
    Det bliver for vildt!
    Elsker de ting du tager med!
    Ha' en superskøn aften!
    Kh. Jane

    SvarSlet
  6. Jeg glæder mig rigtig meget til at møde jer af jer, der kommer. Og til jer der ikke kan - Øv. Jeg tror det bliver en kæmpe oplevelse :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...