søndag den 30. januar 2011

Det kører for min hæklenål

I hvert fald har den nu også lært at free style uden opskrift. Under håndboldkampen blev det til denne suttesnor, som efter aftensmad og baby-putning blev pimpet med lidt retrostof og en label. Okay så - jeg er faktisk lidt stolt. Den er lækker at røre ved og føles som kram - som om den kan holde til noget. Denne har lånt en af Karens sutter, men skal være en gave til en lille bitte fyr, som jeg håber snart at møde.




Jeg kan mærke, at det godt kunne blive til flere.... 

16 kommentarer:

  1. Den er fiiiin !!
    Jeg har også lige lagt billeder ind af min abe :) Er klar på at hækle en hund og så styrer jeg mod veste til drengene. Det er da fantastisk at hækle :)

    SvarSlet
  2. Ville ønske mine børn brugte sut:-)

    SvarSlet
  3. Wauw hvor er den bare vildt flot! Totalt blæret lige at fremtrylle den freestyle;)

    SvarSlet
  4. ja jeg synes den er fin ,selvom jeg nok ikke kommer til at bruge sådan en ,har heller ikke haft brug for en ,da alle mine børn ikke brugte sutte , men lav du bare flere af dem ,kan tænke mig det er hyggeligt at hækle :)

    SvarSlet
  5. Hehe ... så freestyler du!! Jeg behøver vist ikke at sige at jeg er stolt - meget stolt! Tænk sig lige hvor langt du er nået med det hæklehalløj i indeværende år!!! Hvad skal det dog ikke ende med! ;-)
    Den er supersød!! Du styrer!
    Kram fra Jane

    SvarSlet
  6. Kan godt forstå du er stolt, den er så fed.
    Og så kan du kalde dig freestyler, det er da ret sejt :-)

    Kh. Irene

    SvarSlet
  7. Den er SÅ fin! God dag :-)

    SvarSlet
  8. Super god ide! Skal da også lige lave en suttesnor!

    SvarSlet
  9. Hvor er det nogle fine ting du har syet og hæklet. Er vild med de sarte forårsfarver. Liiige dte man har brug for på sådan en Februar dag og så er jeg i øvrigt meget enig i det du skriver om debatten herinde (:

    SvarSlet
  10. Hejsa... jeg synes de er rigtig fine og vil bare høre om du har lavet en DIY på dine suttesnore, eller om den opskrift er hemmelig ;) Ellers vil jeg bare sige at jeg synes din blog er super god og inspirerende ;)

    SvarSlet
  11. Hej Anonyme... Jeg har ikke lavet en decideret DIY på suttesnoren - men på hæklet kantebånd og på at sy stof på hæklerierne - så hvis du kombinerer de to er der vist ikke så langt :-) Du kan finde mine DIY's ved at klikke på DIY etiketten under mine etiketter i højre side.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  12. Apple currently offers two sizes of Mac - Book Air notebook, respectively 11.
    As expected, the models of consoles offered include the Xbox
    360, the Sony Playstation 3, and the Nintendo Wii.
    You can also watch movies that you've downloaded or play one of many games that are available for the Mac such as The Sims 3.

    Feel free to surf to my web page; macbook air

    SvarSlet
  13. The roku
    when you first start it up after connecting it to the
    internet and your TV or monitor has several channels but each one is only a few clicks away
    to install and over the internet the installation is very
    easy using an account. Loading time from screen to screen can vary and at times seems like it may take longer than usual but
    overall performance is great. Apple TV and Roku are two
    devices you can use to stream High Definition (HD) Video, movies, TV Shows, photos, and more to your HD TV wirelessly and connect to your wireless environment
    and connect to the internet.

    SvarSlet
  14. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  15. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...