tirsdag den 11. januar 2011

Jeg har brugt en hel rulle tråd!

Når man ikke er garvet ud i at sy, så tror man at der er uendelig meget tråd på sådan en rulle. Men det fandt jeg så ud af, at der ikke er! Igang med endnu en vest slap den røde tråd op! Den havde jeg ikke lige set komme, så ufrivilligt måtte jeg stoppe midt i det hele. Det er da træls, når man har tur i quiltningen :-) Så nu må jeg ud og erhverve mig endnu en rulle, og næste gang jeg går igang, må jeg hellere tjekke om der er nok først - eller have back up i baghånden. Jeg glæder mig til den bliver færdig, så venindes datter kan blive fin - jeg er vild med stoffet - det gør bare en i godt humør.


8 kommentarer:

  1. Du har ret, lækkert stof! Den kan da kun blive fin:-)

    Hav en god dag..

    SvarSlet
  2. Det stinker at løbe tør for tråd midt i det hele! Men sikke en fin vest!
    Og kan oplyse om, at rettesnoren for trådforbrug til en vest er 80m, 40m til overlock samt 40m til lukke, holde- og pyntesømme... for en som vel at mærke ikke er quiltet... :o)

    SvarSlet
  3. fint stof, surt at løbe tør midt i det hele.

    Kh Sara

    SvarSlet
  4. ej den er bare så nuser den vest :)

    SvarSlet
  5. Lækker vest - mon den skal pyntes med lidt 'hækl'? fnis...
    Ha en dejlig dag ;)

    SvarSlet
  6. Så rart at det ikke funket sist. Men nå er jeg i hvert fall følger! :)
    Jeg studerer til å bli radiograf, er veldig kjekt!

    SvarSlet
  7. Hvor er den bare fin, og skidt at du løb tør for tråd. Det har jeg alligevel aldrig præsteret (hvilket også mildt antyder at jeg nok er én af de mindre hærdede sy'ere!)

    SvarSlet
  8. Berit - Ja det håber jeg, at den bliver - resultatet skal nok blive flashet!

    Biaw - se nu giver det mening. Det er jo nogle helt absurde tal - ville aldrig have gættet på SÅ mange meter!

    Bournonville - Ja, det var mega surt! Man sidder der med alle talenterne.... men så kastede jeg mig over min nyopdagede passion - hækling!

    Belladotte - Tak :-) Tror også hun bliver fin den lille.

    Miriam - Velkommen til :-) Spændende med radiograf - det er jeg aldrig blevet så god til.

    Brilleting - Nej vel!? Men åbenbart skal en gang være den første - så vent du bare!

    Line - Ahhh - du siger noget!! Det må jeg tage op som en udfordring - måske den næste vest skal have et hæklet rygmærke!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...