mandag den 31. januar 2011

And the winner is.....

Det er sørme mandag den 31. januar 2011, hvilket betyder, at vi skal have trukket lod. Jeg bliver nødt til at sige tusind tak til alle jer, der har været med, en gang til - er stadig meget overvældet af interessen. Så er der noget ved det!



Vinderen af den skønne abe fra SNEK er Mette (og ja, dem er der mange af), men det er den Mette, med bloggen "Jeg holder af hverdagen". Og endnu engang tak til Ane Mette for præmien.

Vinderen af min røde hund blev Charlotte med bloggen "Morslille".

Et stort til lykke til jer begge. Send mig fluks en mail med jeres adresser, så tøjdyrene kan komme til deres nye hjem :-)

Og til jer, der ikke vandt, kan jeg kun sige: Glæd jer til uge 8 og den kommende børnefest her på bloggen. Så skal I se lækkerier, og det kan alt sammen blive jeres!

5 kommentarer:

  1. Noooooooooooooooooooooooooooo... Totalt unfair og stort tillykke til vinderne ;0)

    SvarSlet
  2. Neeeeeej det er jo mig der har vundet den søde lille røde hund.
    Tak for det ;O))))
    Jeg skriver en mail til dig

    SvarSlet
  3. Øv... Både hund og abe havde ellers været mere end velkomne hos mig. Stort tillykke til de heldige vindere :-)

    SvarSlet
  4. Juuuuubiiiii sidder lige med computeren ved en syg Ludvig.. og Bertram der burde sove men ligger og læser.. Hverdagen er vendt på hovedet når drengene er syge.. Jeg måtte kigge en ekstra gang, men jo det rigtigt jeg er den heldige vinder af den skønne abe.. Viste billedet til Bertram - han blev bare så glad - kommer den hjem til os? Fedt!! ..og øjnene lyste - bestemt ikke trætte.. Det bliver hårdt i morgen tidlig:(
    Tusind tak - Woaw.. hvor er jeg heldig.. sender en mail:)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  5. Gratulere til de heldige vinnerene!!!

    Ha en fin ny uke!!

    Klem Linda:)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...