torsdag den 20. januar 2011

Ting I (måske) ikke vidste om mig...

Jeg er beæret over at have modtaget hele 2 awards fra dejlige medbloggere! En Cherry On Top Award og en Stylish Blogger Award! De er modtaget af henholdsvis Julie og Louise! Tusind tak til jer to - det varmer.



Cherry On Top Award

 - fortæl 3 ting om dig selv....

Jeg kan ikke sidde stille ret længe af gangen! Der skal helst ske noget, og jeg har gerne gang i flere ting af gangen.

Jeg er motionsafhængig! Jeg bliver kropumulig, hvis ikke jeg får mit "høj af endorfiner kick" ved en løbetur mindst 2 gange om ugen og gerne 3.

Jeg elsker at spille bridge. Det er en skøn hjernegymnastik, og jeg har sågar været med min mor på bridgerejse til Cambodia og Thailand. 

Og denne award giver jeg videre til:

Jane med Brilleting, fordi et kig på hendes blog er kirsebæret på toppen af kagen - det får mig altid i godt humør!

June med Vanflittig fordi hun er en evig kilde til god inspiration.

Marina med Badut for de smukke billeder og for at huske os på at holde af hverdagen.

Jeg håber, at I vil være med.

Stylish Blogger Award 

 By accepting this award I will complete the following:
Thank and link back to the person who awarded me.                                 
Share 8 things about myself.
Pay it forward to 8 bloggers that I have recently discovered.
Contact those bloggers and tell them about their awards.

Åh... 8 ting mere... nu er I selv ude om det!

Jeg har boet i Grønland i 1½ år. Da jeg blev allergisk overfor dyr (dyrlæge - I know - SURT!) skulle der ske noget HELT andet. Så jeg var dyrlæge i Hjemmestyret og oplevede fantastiske ting.

Jeg har deltaget i - og gennemført - verdens hårdeste langrendsløb Arctic Circle Race. Tag den. 160 km. på landrendsski over 3 dage, overnatning på indlandsisen og 5 kg. oppakning på ryggen. Den kan jeg leve LÆNGE på.

Jeg fandt min mand på nettet. Jeps - jeg netdatede og lykken tilsmilede mig.

Jeg har 3 fætre og 7 kusiner. Det er så fedt med en stor familie, og vi har det bare super sjovt sammen.

Jeg læste ca. 1 bog om uge i 2010.

Jeg har boet 9 steder i mit liv. Herlev, Slagelse, Grøfte, Frederiksberg, Mors, Nuuk, Christianshavn, Østerbro og Brønshøj.

Jeg har set Pretty Woman mindst 50 gange - jeg er altså bare vild med den film. Okay så - lige så med Dirty Dancing! Og Clueless. Og Top Gun. Og Cocktail.

Min livret er risengrød - masser af smør og kanel. Og det er IKKE kun til jul det går an.

Og her en perlerække af dejlige bloggere, som jeg gerne vil vide mere om :-)

Anne med Krittewitt for hendes skønne blog, gode billeder og hårde slid med eksamen.
Helle med Belladotte for hendes altid søde kommentarer og kunnen udi rollespil og ridder tilbehør.
Susanne med Herlige Hverdage fordi jeg bare synes hun er sej med sine 9 skønne børn.
Sonja med Det Blaa Huset fordi hun var et af mine første bekendtskaber herinde.
Sasha med Kandiseret for super inspiration!
Pia Louise med Kreativ Helligdag fordi hun er så skarp med en pen.
Trine med Trine Tusind Ting - navnet siger det hele - tusinder af ideer og god inspiration!
Rikke med Rikkes Tankestrejf for hendes fede malerier og skønne farver!

Jeg håber, I vil lege med (og helt ok hvis man ikke lige orker det - så gem awarden i skuffen og vid at nogen har tænkt på jer). :-)

7 kommentarer:

  1. Jaaaamen, altså!! Nu tror jeg at jeg smelter! 1000 tak for den fine award og de søde ord!! Så må jeg jo hellere få skrevet et awardindlæg mere! Men det bliver altså først i morgen, for nu skal benene smækkes op og der skal hygges!
    Ha' en helt igennem genial dag!
    Kram i massevis fra en meget taknemmelig Jane

    SvarSlet
  2. Hva? Har lille meg fått en award? Jeg måtte lese det to ganger før jeg trodde det jeg så! 1000 takk, snille Mette!
    Jeg har nettopp svart på en utfordring, så jeg tror jeg må stå over i denne omgang:) Sååå mye spennende har jeg ikke å fortelle om meg selv...
    Men så spennende at du har bodd på Grønland! Da forstår jeg jo at du må dra på skiferie til mitt vakre land:)
    Jeg må ta en tur innom de andre bloggene her også, når tiden tillater det.

    Stor klem fra Sonja

    SvarSlet
  3. Hej Mette!

    Tusind tak for den fine award - og ikke mindst de dejlige ord! :-)

    Jeg følger op på awarden imorgen.

    Knus

    SvarSlet
  4. Rødme rødme, 1000 tak for den fine Award!!
    Ihh hver det glæder mit lille kreative hjerte :)
    Jeg må lige gruble lidt og have gang i de små grå, inden jeg smider den på min blog.
    Klem herfra!!
    By the way, du er da for sej...160 km på ski.!!! Woop woop.

    SvarSlet
  5. Eeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjj!!!!!! Hvor er du bare sød!!! Tusind tak.
    Går lige i tankeboks og så kommer den op.
    Kh Trine

    SvarSlet
  6. Å hvor er du sød. Mange, mange tak. Jeg er virkelig rørt og glad. Detsværre deltager jeg aldrig i awards og meget sjældent i andre bloglege. Det var en beslutning jeg tog for længe siden da jeg begyndte at blogge og nu har jeg sagt nej tak så mange gange at jeg ikke pludselig kan begynde at sige ja.

    Alligevel er rigtig glad og stolt fordi du valgte mig. TAK.

    Hav en rigtig dejlig weekend.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...