onsdag den 23. februar 2011

Dagens vindere

Så er det endnu en gang tid til at finde nogle heldige vindere - jeg kunne godt vænne mig til at dele gaver ud :-)
Random.org har igen bistået i lodtrækningen, og de heldige vindere er:

Konkurrence A

Vinderen af en "Ny mor behandling" blev Mie (M+M+D+L)


Forkælende helkropsmassage med skønne olier , der har fokus på hudens blodgennemstrømning samt understøtter de elastiske fibre og hjælper huden til at blive fin og fast efter graviditeten.
Behandlingen udføres på specialbriks med plads til ømme bryster.

Tusind tak til Greenskin.dk for sponsoratet!

Konkurrence B



Vinderen af pakken med en stor sutteflaske, der kan bruges som sparebøsse senere fyldt med babyartikler - bl.a. kop, tallerken, sutteflaske m.m blev Rikke med bloggen RumseRik


Tusind tak til Olivers Butik for sponsoratet!

Konkurrence C

Vinderen af et lækkert babyhåndklæde og ikke mindre end tre sæt nattøj str. 74, 86 og 98, hvor du selv bestemmer om det skal være til en dreng eller en pige, blev Mia 
med bloggen Mamma Mia's Verden


Tusind tak for præmien Jesper :-)

Så er der bare tilbage at ønske vinderne til lykke. Send mig en mail med jeres navn og adresse (og valg af nattøj) - så kommer præmierne fluks i jeres retning :-) Min adresse er mettekirkeskovjensen@gmail.com 

Og så kan I glæde jer til imorgen, hvor der igen er lækkerier på højkant.

5 kommentarer:

  1. Tillykke til vinderne i øvrigt!!
    Sådan skal det heller ikke være ;))

    SvarSlet
  2. Jubiii - hvor lækkert!

    Sender dig fluks en mail :-)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  3. Hej Mette. Er der et sted jeg kan sende dig en besked angående indlæg – facebook evt? – for jeg kan ikke få min mail til at virke her på arbejdet. Du kan sms mig på 26798804. Mange hilsner Sofie

    SvarSlet
  4. Dejligt, så var jeg da også lige en heldig vinder :)

    /Rikkke

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...