onsdag den 2. februar 2011

Endnu en lille hæklet ting

Jeg drømmer om at lave endnu en rasle-ting. Zebra har lavet disse fine hæklede ringe, og jeg tænker, at det må være muligt at lave sådan nogle?
Med hjælp fra Jane fandt jeg denne opskrift. Den er bare fin, og jeg har lavet den første ring. Det er en smule pille-arbejde, men hyggeligt. Og så tror jeg, at det er sjovt legetøj for de små. Så hvis du også har lyst, så kig på opskriften. Den er på engelsk, men i bund og grund er det bare at lave en ring, og så hækle en tube ved at hækle rundt og rundt, til man bliver helt rundtosset.

3 kommentarer:

  1. god ide :) og jeg synes du er god til at hækle og ideer frem :)

    SvarSlet
  2. Jeg elsker den! Skulle ønske jeg kunne hekle :(
    Jaja, jeg får høre om ikke noen jeg kjenner kan prøve å hekle en sånn en til min sønn :)

    SvarSlet
  3. Se her:
    http://lisesmanier.blogspot.com/2011/08/diy-hklet-rangle.html

    God aften til dig :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...