lørdag den 26. februar 2011

Børnefest dag 6 - Dagens konkurrence

Idag kan I vinde legetøj. Der er idag to præmier - og hvis du er heldig, kan du løbe med begge to! Og hvad kan du så vinde idag?

Konkurrence A

Den første konkurrence er sponseret af Butik Akimbo 

Her kan du vinde et sæt Barbapapa pusleklodser med seks skønne motiver

Butik Akimbo er et univers af egne kreative på-hits, sød vintage og glad kitch!

Deltagelse
Du kan få 1 lod i denne konkurrence ved at skrive en kommentar - og 2 lodder, hvis du også har sat Børnefest-billedet på din blog. Du finder det øverst i højre side på bloggen. Der er mulighed for at trække et ekstra lod i denne konkurrence og altså opnå 3 lodder, hvis du tilmelder dig som fast læser på Butik Akimbo's blog.

Konkurrence B

Den anden konkurrence er sponseret af Olivers butik. I Olivers butik kan du finde alt hvad du har brug for til de små.



Her kan du vinde et hammerbræt med 126 træstykker, 200 søm, 2 hammere og en korkplade

Det er legetøj til de lidt større børn (3+). Et væld af muligheder for at "bygge sit eget maleri" og mange timers god underholdning.
Deltagelse

Du kan få 1 lod i denne konkurrence ved at skrive en kommentar - og 2 lodder hvis du også har sat Børnefest-billedet på din blog. Du finder det øverst i højre side på bloggen. Og i denne konkurrence er der mulighed for 3 lodder, hvis du også synes godt om Olivers butik på facebook.

Er du med i begge konkurrencer, skriver du bare én kommentar. Husk at skrive antallet af lodder til hver konkurrence og en mailadresse, hvis du ikke er fast læser. 

Dagens konkurrence lukkes kl. 22. 


66 kommentarer:

  1. 2 lodder til hver konkurrence. God lørdag til alle!

    SvarSlet
  2. nej nej nej hvor havde jeg glemt den med korkpladen! Jeg elskede det som barn :)

    Jeg vil gerne smide to lodder i hver :)

    SvarSlet
  3. juhu, et lod af hver til mig tak :-)

    SvarSlet
  4. Skønne præmier. 1 lod i hver konkurrence.

    SvarSlet
  5. jeps jeps... også fiiiine præmier idag - 3 lodder pr konkurrence tak
    (og der er endelig en pakke på vej til dig - blev sendt igår)

    SvarSlet
  6. Godmorgen. Jeg tager gerne 2 lodder i konkurrence A. :) Så fint.

    SvarSlet
  7. Jeg vil meget gerne være med - 2 lodder til hver, tak:o)

    CilleBille

    SvarSlet
  8. Så skønne præmier:). Jeg deltager med 2 lodder i hver:)

    SvarSlet
  9. Altså endnu en lækker gavedag fra din hånd! Jeg er da med på 2 x 2 lodder igen!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  10. Jeg nupper to lodder til begge konkurrencer.

    Louise

    SvarSlet
  11. Jeg smider 2 lodder til den sidste konkurrence!

    SvarSlet
  12. Smider lige tre lodder i den sidste konkurrence. Det får mig til at tænke på barndommen! Så sjovt.

    SvarSlet
  13. Endnu nogle skønne præmier du disker op med. # lodder på A og 2 på B.
    God lørdag!

    SvarSlet
  14. Perfekte gaver der er i dag, min den yngste elsker Barbapapa og den ældste elsker at bygge hamre osv.

    2 lodder i begge konkurrencer, og god lørdag til alle

    SvarSlet
  15. Jeg er med igen i dag med 2 x 2 lodder. På et tidspunkt må jeg da vinde.
    Tina:-)

    SvarSlet
  16. jeg vil gerne deltage med to lodder i hver konkurrence

    SvarSlet
  17. Wauuu... 2 lodder til mig i begge da :)

    SvarSlet
  18. Jeg er med på 2 lodder i hver :-)
    Mvh. Karen

    SvarSlet
  19. jeg vil gerne være med på 2 lodder til hver,

    maja

    SvarSlet
  20. Jeg vil gerne smide 3 lodder til A og 3 lodder til B

    /Rikke

    SvarSlet
  21. Jeg er med igen idag. Et lod i hver konkurrence. Ha en dejlig lørdag.

    Kh Mette

    SvarSlet
  22. Supre leker! Jeg trekker 2 lodder i hver:)

    SvarSlet
  23. Jeg deltager med 2 lodder i hvert konkurrence.

    Kh Julie

    SvarSlet
  24. 4 lodder herfra (2 i hver), kan selv huske hammerbrædtet fra da jeg var lille :)

    SvarSlet
  25. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder i begge konkurrencer.

    SvarSlet
  26. Jeg vil gerne være med her også. -2 lodder til hver konkurrence, tak:O)

    SvarSlet
  27. Skønne skønne præmier, deltager meget gerne med 2 lodder i begge!

    SvarSlet
  28. Jeg vil gerne være med i begge konkurrencer med to lodder i hver.

    SvarSlet
  29. Jeg snupper 2 lodder i hver konkurrence:-)

    SvarSlet
  30. Endnu to fantastisk konkurrencer. Jeg deltager selvfølgeligt med to lodder i hver.

    SvarSlet
  31. jep jep 3 stykker på hver tak ;o)

    SvarSlet
  32. 3 lodder i A konkurrencen til mig :)
    og en enkel lod i B konkurrencen..
    Du kan se linket hos:
    www.leneskage-design.blogspot.com
    hilsen Lene

    SvarSlet
  33. Hej hopper med på 2 lodder i hver konkurrence:-)Kh Anita

    SvarSlet
  34. jeg snupser lige 3x 2 lodder ;)

    SvarSlet
  35. Perfekte præmier til min 3-årige :-)
    2 lodder på hver, tak!
    VH Jette / Villa Ko

    SvarSlet
  36. Jeg vil rigtig gerne deltage med to lodder i begge konkurrencer. Endnu engang fantastiske præmier...

    Kærlig hilsen Clara Gry

    SvarSlet
  37. Åh endnu engang super lækre præmier :0)
    Jeg prøver lykken med 2 lodder i hver konkurrence..

    SvarSlet
  38. Nøj hvor ville jeg gerne vinde den første konkurrence. Herhjemme er vi VILDE med barbapapa ;)

    Jeg smider 2 lodder i til begge konkurrencer :)

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  39. Smider atter 2 lodder i hver konkurence, er vild med barbapapa, har lige flyttet mine (de er helt retro, da de er fra jeg var barn)fra reolen i sommerhuset til en sød lille hylde i vores soveværelse samme sted, så jeg kan nyde dem hver morgen, når jeg er i huset :-)
    Så krydser fingre for at vinde.

    SvarSlet
  40. Uha, dagens præmier er LIIGE mig (og mine børn...), så jeg krydser fingre for at vinde! God lørdag-og Melodi Grand Prix aften:-)

    SvarSlet
  41. Upsi-deltager med 2 lodder i hver konkurrence...

    SvarSlet
  42. Jeg vil gerne være med i konkurrence B med 2 lodder. Kh. LINDA

    SvarSlet
  43. Juhuuu elsker Barbapapa og ved lige hvem der skal have klodserne, hvis jeg er den heldige. Og hammerbrædtet er da bare nostalgi så det vil noget. Igen perfekt til en lille handyman jeg kender.
    Jeg er med på 2 lodder i begge konkurrencer.

    SvarSlet
  44. Der er for øvrigt en lille gave til dig i min Give Away, så kig forbi når du får tid ;o)

    SvarSlet
  45. Jøps - 2x3 lodder til mig! Idag er det forhåbentlig min tur ... lækre præmier som altid!
    Ha en superskøn aften!
    Kram fra Jane

    SvarSlet
  46. Jeg ligger 2 lodder i begge konkurrencer og krydser fingre:o)

    Knus Line

    SvarSlet
  47. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder i begge de fine konkurrencer 

    SvarSlet
  48. Jeg nupper 3 lodder i begge konkurrencer ;-)

    SvarSlet
  49. Jeg deltager gerne med to lodder i hver konkurrence! ;)

    Kh Christina

    SvarSlet
  50. Jeg vil gerne være med i begge 2 med 3 lodder i dem begge 2..
    Kram Stine..

    SvarSlet
  51. Jeg vil gerne være med, med 1 lod i hver konkurrence (puha, hvor har jeg rodet rundt i det med koderne :o)

    SvarSlet
  52. Jeg vil også gerne være med 3 stk lodder i hver :)

    SvarSlet
  53. Hej.
    Vil gerne deltage med 1 lod på hver konkurrence tak ;)
    Julie

    SvarSlet
  54. Du bliver da bare ved og ved med de lækreste præmier! Jeg skynder mig at smide 2x3 lodder i puljen. Ville især elske at vinde Barbapapa klodserne! Emma er helt ekset med Barbapapa og har siddet længe og kigget på billedet af de fine klodser ;)

    SvarSlet
  55. Jeg nupper to lodder til hver konkurrence! Sikke nogle utrolig skønne præmier...

    SvarSlet
  56. vil gerne være med med 2 loder til a

    SvarSlet
  57. jeg deltager med to lodder i begge!

    SvarSlet
  58. Tre lodder til mig i begge:)

    SvarSlet
  59. Morsomme gaver, jeg tar et lodd i hver konkurranse.

    Håper du har en fin weekend!

    SvarSlet
  60. Jeg vil gerne deltage med 1 i hver konkurrence.
    Mvh. Mette Volf

    SvarSlet
  61. 1 lod til hver....Nu må det være min tur!! knus og nyd Sverige

    SvarSlet
  62. Jeg tar to lodd på begge konkurransene. Kjempefine premier :)

    SvarSlet
  63. Jeg er med. 1 lod til hver.

    SvarSlet
  64. Jeg håber at jeg liiiiige kan nå at være med på 2 lodder til hver! ;-)
    Kh Maria

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...