fredag den 25. februar 2011

Børnefest dag 5 - Dagens konkurrence

På festens femte dag har jeg igen to skønne præmier til jer. Igen er det to seperate konkurrencer, og der er altså mulighed for at vinde begge, hvis man er heldig. Og hvad kan du så vinde idag? 

Konkurrence A

Den første konkurrence er sponseret af Papir og Tapet

Her kan du vinde et gavekort på 200 kr.


Papir og tapet er for dig, der eeeeelsker papir og tapet! Der er noget for enhver smag og ethvert projekt. Kig forbi butikken og lad dig inspirere. Tag et kig på hjemmesiden og drøm dig ind i dit næste klippe-klistre projekt.

Deltagelse
Du kan få 1 lod i denne konkurrence ved at skrive en kommentar - og 2 lodder hvis du også har sat Børnefest-billedet på din blog. Du finder det øverst i højre side på bloggen. 

Konkurrence B

Den anden konkurrence er sponseret af Tante Grøn

Her kan du vinde et par af de skønne øreringe med dyr - du vælger selv, hvilke du synes bedst om! 


Tante Grøn er et strikkemekka - lækre garner og opskrifter, men derudover også et væld af andre fine sager til hjemmet, til børnene og til dig. Tag et kig på hjemmesiden - hvilke dyr er du til?


Deltagelse
Du kan få 1 lod i denne konkurrence ved at skrive en kommentar - og 2 lodder hvis du også har sat Børnefest-billedet på din blog. Du finder det øverst i højre side på bloggen. 

Er du med begge konkurrencer, skriver du bare én kommentar. Husk at skrive antallet af lodder til hver konkurrence og en mailadresse, hvis du ikke er fast læser.

Konkurrencen lukkes kl. 22.

80 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne være med, med 2 lodder begge :)

    SvarSlet
  2. Uha, det er lige mig!

    Jeg smider gerne et lod i hver pose :)

    - Julie

    SvarSlet
  3. Igen idag snupper jeg 2 lodder til hver konkurrence

    KH Berit

    SvarSlet
  4. Hopper på vognen igen med 2 lodder til papir og tapet

    SvarSlet
  5. To lodder på begge :-) (ihh, hvor er det fint)

    SvarSlet
  6. to lodder på begge konkurrencer. Atter fine præmier. Håbe, håbe...

    SvarSlet
  7. Skønt :) Vil gerne være med på 2 lodder i begge!

    SvarSlet
  8. Jeg prøver lykken med 2x2 lodder :D

    SvarSlet
  9. endnu en dag med fantastiske præmier. Jeg deltager med 2 lodder i begge konkurrencer:o)

    Knus Line

    SvarSlet
  10. Ja tak! Igen igen rigtig skønne præmier. Smider selvfølgelig 2x2 lodder og håber! :)

    SvarSlet
  11. Igen idag må det blive
    A: 1 lod
    B: 1 lod
    -sikke nogle FINE FINE gaver man kan vinde

    SvarSlet
  12. Godmorgen! Det er altså bare så herligt, at stå op på en kedelig, kold februar-morgen, tænde pc'en og se hvad i har på tapetet i dag. Meget apro pro ;)

    Jeg vil rigtig gerne deltage med
    2 lodder i KONKURRENCE A
    2 lodder i KONKURRENCE B

    God fredag til alle!
    - ♥ Sara

    SvarSlet
  13. yeps jeg er med skønne præmier jeg kan vinde :)

    2x2 lodder i hver konkurrence til mig :)

    ønsker dig en skøn weekend :)

    SvarSlet
  14. Jeg snupper 2 lodder i begge konkurrencer:-)

    SvarSlet
  15. Totalt lækre præmier i dag - jeg er med på 2 lodder på hver.

    SvarSlet
  16. Endnu engang de lækreste præmier :-) Jeg deltager med to lodder i begge konkurrencer :-)

    SvarSlet
  17. Deltager med 2 lodder i begge i dag :)
    KH Micha

    SvarSlet
  18. Jeg vil gerne deltage med to lodder i konkurrece A.
    God weekend,
    Gitte

    SvarSlet
  19. Hvor super.
    2 lodder - A
    2 lodder- B
    Kh

    SvarSlet
  20. Jeg er selvfølgelig med igen idag. Et lod i hver konkurrence :-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  21. Nøj her må jeg prøve og være med.. Måske er lykken med mig på denne fredag indtil videre er den startet meget uheldigt.. :-( jeg er med på 2 lodder i begge konkurrencer.. :-)

    SvarSlet
  22. Jeg vil godt deltage med 2 lodder i konkurrence A.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  23. Igen super lækre præmier! Jeg er med på 2 lodder i begge konkurrencer:-)

    SvarSlet
  24. Godmorgen! Deltager gerne i konkurrence B med 2 lodder! :)

    SvarSlet
  25. Jeg er med på begge - 2 lodder hver.. Sikke dejlige ting, du har fundet til os

    SvarSlet
  26. Hej

    Jeg vil meget gerne være med igen - så 2 lodder til hver konkurrence, og så er der jo kun tilbage at krydse fingre for at det er mig der er heldig i dag:o)

    CilleBille

    SvarSlet
  27. Jeg vil gerne snuppet 1 lod i konkurrence A :)

    SvarSlet
  28. Jeg snupper 2 lodder til begge konkurrencer :-)

    SvarSlet
  29. Jeg er med på 2 lodder i hver konkurrence:-)

    SvarSlet
  30. SKØNT. 2 lodder til hver bunke :-)

    SvarSlet
  31. 4 lodder til mig, Random ved jo ikke at jeg allerede har vundet!!!

    KH Charlotte

    SvarSlet
  32. Uhhh de fine tapeter og papirer....Jeg vil gerne være med i konkurence 1 med 2000 lodder, nå okay så med to;)

    SvarSlet
  33. Uh, lækre sager. Elsker de søde øreringe - ejer allerede den grønne krokodille, men den lilla elefant måtte også gerne bo herhjemme.

    To lodder i hver konkurrence :-)

    SvarSlet
  34. Ahmen det er bare sådan nogle fine præmier der er at finde til den her Børnefest :)

    Jeg smider 2 lodder i A og 2 lodder i B

    Go' dag

    /Rikke

    SvarSlet
  35. jamen jeg er er da med igen idag.
    2 lodder på hver og kryssede fingre fra mig.

    SvarSlet
  36. Så er jeg med igen i dag:-)
    2 x 2 lodder til mig
    Tina:-)

    SvarSlet
  37. Jeg er med på 2 lodder i begge konkurrencer. Krydser fingre:)

    SvarSlet
  38. Du har igen lavet to super konkurrencer som jeg ville elske at vinde, så jeg deltager med 2 lodder i begge konkurrencer

    SvarSlet
  39. Vil gerne deltage med 1 lod i hver konkurrence ;)
    Julie

    SvarSlet
  40. Uha..i dag vil jeg virkelig gerne vinde. Er med på 2 lodder i hver konkurrence

    SvarSlet
  41. Jeg er med på 1 lod til hver konkurrence

    SvarSlet
  42. Jeg snupper to lodder til hver konkurrence!:)

    SvarSlet
  43. jeg vil meget gerne være med på et lod på konkurrence A. :-)

    SvarSlet
  44. Jeg vil rigtig gerne være med i begge konkurrencer - med 2 lodder i hver! Skønne gaver- rent slaraffenland!

    SvarSlet
  45. Igen dejlige ting... Skønt på sådan en blæsende og kold dag...
    Jeg er med i begge 2 med 2 lodder i hver..
    Ha en rigtig dejlig weekend.
    Kram Stine.. :)

    SvarSlet
  46. Uh lækkert. 2 lodder til mig i hver konkurrence :0)

    SvarSlet
  47. Lækre præmier! jeg deltager med 2 lodder i hver konkurrence :)

    Kh Julie

    SvarSlet
  48. ÅH, hvor vil jeg gerne vinde idag (også idag!!), så jeg deltager naturligvis med 2 lodder i begge konkurrencer!
    Ha' den fedeste dag!
    Kram i massevis fra Jane

    SvarSlet
  49. Åh suk Mette - ville SÅ gerne vinde, isæt tapet/papir :-)

    Jeg er med på 2 x 2 lodder!

    Weekendsmil til dig
    Mia

    SvarSlet
  50. Ej men altså! Det var da helt fantastisk med fede ting og sager, som du udlodder for tiden! I øvrigt også virkelig relevante og interessante indlæg fra dine gæstebloggere!!! Jeg vil gerne deltage med:

    Konkurrence A - 2 lodder
    Konkurrence B - 2 lodder

    SvarSlet
  51. Åh, hvor ville jeg ønske at vinde dette! Jeg vil gerne deltage med 2 lodder hver konkurrence!

    Det er en fantastisk børnefest, du har gang i!

    Kærlig hilsen Clara Gry

    SvarSlet
  52. Jeg putter 2 lodder i puljen til begge:o)

    SvarSlet
  53. Hejsa Mette
    Jeg vil gerne bede om 2 lodder i hver konkurrence :)
    Hej fra Line

    SvarSlet
  54. Jeg smider lodder til hver konkurrence i puljen

    Det er altså nogle super gode gave-givere, du har fundet :)

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  55. jeg vil gerne være med 1 lod i a

    SvarSlet
  56. 4 lodder til mig tak :) Uhh kunne lige bruge det tapet og papir til mine nyindkøbte sættekaser.

    SvarSlet
  57. Jeg prøver endnu engang lykken med 1 lod til hver konkurrence:0)

    SvarSlet
  58. Hej, jeg er også med på begge konkurrencer med 1 lod :-)

    SvarSlet
  59. Tar to lodd i begge konkurransene :)

    SvarSlet
  60. Jeg snupper to lodder i begge konkurrencer.

    SvarSlet
  61. 2 lodder i begge konkurencer.

    SvarSlet
  62. Orv nogle gode konkurrencer - igen!
    Jeg prøver atter lykken. Krydser alt hvad krydses kan med 4 lodder 
    God weekend.

    SvarSlet
  63. Jeg henger med i dag også:) 2 lodder i hver konkurranse.
    God helg!

    SvarSlet
  64. Jeg deltager gerne med 2 lodder til både A og B
    Jette / Villa Ko

    SvarSlet
  65. Jeg vil gerne være med på 2 lodder i hver konkurrence.

    SvarSlet
  66. Jeg er med på 2 lodder i konkurrence A :-)
    Mvh. Karen

    SvarSlet
  67. Flotte premier i dag igjen! Jeg tar to lodd :)

    SvarSlet
  68. Prøver lykken med 2 lodder til papir og tapet :-)

    SvarSlet
  69. Hej

    Vil gerne være med på 1 lod til hver konkurrence
    god weekend
    Hellemalene@live.dk

    SvarSlet
  70. Her er mange kommentarer - skal være meget heldig for at vinde!!!!

    Jeg deltager med 2 lodder i Papir og Tapet konkurrencen.

    SvarSlet
  71. 2 lodder til hver! Love love it All ;)

    SvarSlet
  72. Jeg vil rigtig gerne være med, med 2 lodder i begge konkurrencer :)

    SvarSlet
  73. jeg bliver da simpelthen bare nødt til at være med her .... 2 lodder i begge :)

    SvarSlet
  74. 1 lod i den første konkurrence.

    SvarSlet
  75. Jeg er med igen i dag - 2 lodder i hver konkurrence.

    SvarSlet
  76. Håber jeg kan være med igen.
    Gerne 2*2 lodder til mig

    SvarSlet
  77. Nøj nogen lækre ting – endnu en gang. Jeg smider 2 lodder i hver konkurrence.

    SvarSlet
  78. Jeg er med på et lod i konkurrence A...

    SvarSlet
  79. Jeg skynder mig lige at nuppe to lodder til hver konkurrence :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...