fredag den 18. februar 2011

MONSTER heldig!!!

Jeg kan ikke finde et ord, der er mere dækkende :-) Kan I huske dette indlæg? Ane Mette fra SNEK tilbød at forsøge sig med disse fantastiske bukser og den anden dag lå de i min postkasse. Helt fantastiske - TUSIND tak Ane Mette :-)

Dagen efter er jeg så et smut inde på arbejde, og her tryller en kollega lige en pakke frem. 1 par monsterbukser til Karen! Ah men, hvor heldig har man lov at være? TUSIND tak Birthe :-)

Og det bedste af det hele er, at de ikke er ens, ikke lige store, ikke med samme afslutning ved foden o.s.v. Så to forskellige par, og det ene passer perfekt nu, mens det andet nok gør om et par måneder. Jeg tror faktisk ikke vi kan få for mange af dem - de sidder virkelig godt og er dejlig lune i denne kolde tid.

Og til jer, der efterlyste en dansk opskrift - så er den fundet i mellemtiden. Her kaldes de smilebukser, og det er måske også et mere flatterende navn?

Lidt billeder af den gode røv i de nye klæder:

Først Ane Mettes model strikket efter den danske opskrift

  Med stribede ben og rib forneden

Og så Birthes model strikket efter den engelske opskrift

Ensfarvede ben og kassebuks!
 

15 kommentarer:

  1. Ja, jeg er VILD med begge par! Håber nogen har mod på at strikke dem til forårsmarkedet-gerne i dregefarverne brun og orange:-) (Der fik jeg lige sneget en kraftig opfordring ind, smart!)

    SvarSlet
  2. wooow - de er bare så fiiiine!!! Æv, dem vil jeg OGSÅ ha'....

    SvarSlet
  3. Det er simpelthen de sjoveste bukser jeg har set til små rollinger!

    SvarSlet
  4. Jeg glemte jo at skrive, at faktisk både Ane Mette og Birthe gerne vil strikke flere - så ønsker man sig brændende et par er der skam rig mulighed for det :-)Og det kan da godt være, at man skulle lokke dem til at lave en stak til Forårsmarkedet? :-)

    SvarSlet
  5. De er bare for fede. Det er vist på sin plads med et "Go' røv og go' weekend!"
    Jeg har gemt opskriften, for min niece skal da klart ha' et par. Det dur jo nok ik at strikke dem i drengefarver str. 13 og 11 år. hihi...
    Tina:-)

    SvarSlet
  6. Hvor er de herlige! Hvis bare man kunne strikke og en lille aftager af resultatet, så ville jeg også være fristet:-)
    God weekend

    SvarSlet
  7. Å, monsterbuksene er så fine! Har to stk liggende ferdig strikket, må bare brodere på munn og øyne :)

    SvarSlet
  8. Ja de er for fede, jeg har allerede pushet opskriften til en fra mit strikkehold, og Svesken skal bestemt også have et par.

    God weekend

    SvarSlet
  9. Hvor er de bare blevet gode!!!! Det er helt klart en opskrift, der skal gemmes i min projektkasse!

    SvarSlet
  10. Man kan jo kun smile. Skønne er de begge to.

    SvarSlet
  11. ej hvor er de fine! de ser rigtig bløde ud :)
    og tusind tak for din kommentar på min blog.

    SvarSlet
  12. Så fine!! Tak for lige at præsentere mig for mit næste strikkeprojekt! :-)
    Kh Maria

    SvarSlet
  13. Kan jeg købe et par strikkede bukser som disse?
    Mvh. Anne Marie

    SvarSlet
  14. Jeg har forelsket mig i monsterbukserne, men kan kun finde en engelsk oprskrift. Ved I hvor jeg kan finde den på dansk?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...