onsdag den 16. februar 2011

De står endnu...

Selvom det er et par dage siden, at det var Valentins dag - så står mine roser endnu. Trods alle odds med en mand med 39,5 og en hoste, der ville gøre selv en storryger misundelig, stod denne buket til mig, da Karen og jeg kom hjem efter første dag i dagpleje. Han havde kæmpet sig ned på gaden og shoppet 16 langstilkede kærlighedsbeviser. Dejligt!! Vi plejer ellers ikke at gå op i Valentine, men i år skulle jeg altså forkæles. Og det siger man jo aldrig nej til. Tak skat!


I dag har jeg været morgenfrisk og løbet med Karen hen til dagplejen - og løbet hjem igen uden Karen. Stiv kuling og op ad bakke på vej hjem, men sikke en dejlig start på dagen. Igår var hun hos Monica i 4 timer og det samme prøver vi i dag. Det gik så fint i går, hvor der både blev sovet lur, leget og spist. 

Jeg skal kigge lidt nærmere på det der BLAFRE stof idag..... Hmmm.... Hav en dejlig dag derude!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...