tirsdag den 22. februar 2011

Børnefest dag 2 - Dagens konkurrence

På festens anden dag har jeg ikke mindre end tre skønne præmier til jer. Igen er det tre seperate konkurrencer, og der er altså mulighed for at vinde alle tre, hvis man er heldig. Og hvad kan du så vinde idag? Idag står i børnemusikkens tegn! De små elsker musik og præmierne repræsenterer forskellig slags børnemusik, som de små og deres forældre kan hygge sig med derhjemme. 

Konkurrence A

Den første konkurrence er sponseret af Klaus Brinch

Her kan du vinde "Agnethe og Alfabetet" - en sangbog med tilhørende CD



Annas andesteg, Bager Basses bagerbutik, Cigaret, cerut og cigar, Dromedaren fra Dakar...
En læsebog? En sangbog? En mini-musical? Agnethe kan det hele!
Nye rim og nye melodier til hvert bogstav i alfabetet.
Til alle i hjem, børnehave og skole, der synes, at børn skal stimuleres, så de bevarer den sproglige nysgerrighed og lysten til at lege med det danske sprog.

Deltagelse
Du kan få 1 lod i denne konkurrence ved at skrive en kommentar - og 2 lodder hvis du også har sat Børnefest-billedet på din blog. Du finder det øverst i højre side på bloggen. 

Konkurrence B

Den anden konkurrence er sponseret af Leg og Musik

Her kan du vinde børne cd'en "Avra for Laura" af Lotte Kærså.

Børn elsker at bevæge sig til musik og lade legen og fantasien få frit spil. Nu kan du få fingrene i ”Avra for Laura”, som er en cd fyldt med sjove, danske børnesange, der opfordrer børn til idræt og bevægelse til rytmisk musik.  Cd’en er ikke kun tiltænkt som inspiration ude i de danske foreninger, men også i børnehaver og på ethvert børneværelse.

Deltagelse
Du kan få 1 lod i denne konkurrence ved at skrive en kommentar - og 2 lodder hvis du også har sat Børnefest-billedet på din blog. Du finder det øverst i højre side på bloggen. 


Konkurrence c

Den tredje konkurrence er sponseret af Jytte Sidelmann

Her kan du vinde "Fem salmer for børn" - en sangbog med tilhørende CD.

5 nye salmer, som kan synges sammen med børn i forbindelse med Maria bebudelse, påske, pinse og kristi himmelfart. Énstemmige melodier på noder med becifringer, tekst i versblokke og gennemillustreret i farver. På cd’en synges salmerne af sangere fra DR BørneKoret.

Deltagelse
Du kan få 1 lod i denne konkurrence ved at skrive en kommentar - og 2 lodder hvis du også har sat Børnefest-billedet på din blog. Du finder det øverst i højre side på bloggen. 

Er du med i alle tre konkurrencer, skriver du bare én kommentar. Husk at skrive antallet af lodder til hver konkurrence og en mailadresse, hvis du ikke er fast læser.


Konkurrencen lukkes kl. 22.

62 kommentarer:

  1. Måske er heldet med mig i dag? Jeg ligger 2 lodder i puljen til alle 3 konkurrencer:)
    Vh. Louise

    SvarSlet
  2. Stor anerkendelse i form af gode tanker og taknemmelighed flyver i din retning her fra! Fantastisk initiativ med denne børnefest!

    Igen; dejlige præmier! Jeg vil gerne deltage med 2 lodder i hver konkurrence!

    Kærlig hilsen Clara Gry

    SvarSlet
  3. Dejligt med musik :) jeg smider 2 lodder i både A og B :)

    /Rikke

    SvarSlet
  4. Ihh elsker at høre musik med sønnike så jeg smider fluks nogle lodder i puljen :-)
    2 lodder til konkurrence A og B :-)
    God dag.
    Kh Camilla

    PS: kan kun tilslutte mig Clara Grys roser til dig 

    SvarSlet
  5. Iih hvor dejligt. 2 lodder til mig i hver konkurrence tak :-)

    SvarSlet
  6. Sikke en fornøjelse at kunne deltage i så herlig en blog event. Super initiativ!!!
    Jeg snupper 2x3 lodder

    SvarSlet
  7. Jeg deltager i alle tre konkurrencer med tre lodder:)

    SvarSlet
  8. 2 lodder i hver til mig.
    Tina:-)

    SvarSlet
  9. hej og godmorgen til dig Mette :)

    Jeg smider 3 lodder i vær af de 3 konkurrencer :)

    SvarSlet
  10. Skønne præmier på dag 2 - jeg er med på 2 lodder i alle 3 konkurrencer og håber lykken er med mig i dag.

    SvarSlet
  11. Fine præmier igen i dag :)
    Jeg er med på 1 lod i konkurrence B.

    Ha' en dejlig dag.

    Kh Judith (judithlanggaard@hotmail.com)

    SvarSlet
  12. To lodder i konkurrence A og B. :)

    SvarSlet
  13. Igen nogle super fine gevinster. Jeg er med på 2 lodder i alle tre konkurrencer.
    -Dorthe

    SvarSlet
  14. Dejlige præmier Mette.. Jeg skal have fuldt huse på alle 3 konkurrencer..

    Hav en dejlig dag
    KH Berit

    SvarSlet
  15. 2 lodder til hver konkurrence til mig.

    SvarSlet
  16. Igen idag er der fantastiske præmier. Et lod til mig i alle tre konkurrencer.

    Kh Mette

    SvarSlet
  17. Skønt med børnemusik. Jeg smider 2 lodder i konkurrence A og konkurrence B.

    Knus Line

    SvarSlet
  18. Hey skønne Mette. Ja, jeg kan jo ikke få børnemusik nok, og sikken noget lækkert noget af slagsen du vifter med hér!
    Jeg skal da have 2 lodder til alle 3 konkurrencer!!
    Ha' en toplækker dag!
    Kram fra Jane

    SvarSlet
  19. wow sikke en gaveregn :-) Pigerne ville elske musikken!
    Jeg er med på 2 lodder i alle 3 konkurrencer :-)
    Kh. Linda

    SvarSlet
  20. Smider 2 lodder til alle tre.
    Jette / Villa Ko

    SvarSlet
  21. Igen skønne præmier...som vil falde i rigtig god jord hos drengene hjemme hos mig. Lægger 2 lodder i alle tre puljer.

    SvarSlet
  22. Ih en din uge du har gang i :) jeg er lige på vej hjem fra ferie, så fik ikke deltaget i går, men fra i dag er jeg med på 2 lodder :) mange smil fra Mia

    SvarSlet
  23. Jeg er også med på 2 lodder i alle tre konkurrencer :-)

    SvarSlet
  24. dejlige præmier! Jeg vil gerne deltage med 2 lodder i hver konkurrence!

    SvarSlet
  25. Jeg er med på 2 lodder til henholdsvis, A, B og C. Har lige været ude og købe børne musik, men de kan da ikke få for meget!

    SvarSlet
  26. Jeg prøver lykken og smider to lodder i alle tre konkurrencer;-)

    SvarSlet
  27. Jeg vil gerne være med på:
    A: 2 lodder
    B: 2 lodder
    C: 2 lodder

    SvarSlet
  28. Jeg tar ett lodd i hver konkurranse. Min farfar er dansk, så danske barnesanger setter vi alltid pris på. :)

    SvarSlet
  29. jeg hapser 2 lodder til hver igen idag, hmmm mon jeg skulle tjekke om jeg var heldig igår??

    SvarSlet
  30. Ville elske lidt nyt musik til ungerne her i huset. Flot arbejde med børnefest!
    Smider 2 lodder i puljen.
    -Mette

    SvarSlet
  31. Jeg deltager med 2 lodder i alle 3 konkurrencer:-)

    SvarSlet
  32. Super konkurrencer og jeg vil elske at vinde en af de tre bøger. Jeg har sat billedet på min blog og deltager med 2 lodder i alle tre konkurrencer.
    Jeg har også meldt mig til som fast læser, da jeg synes at det er en spændende blog du har

    SvarSlet
  33. Jeg, vores egne tre unger og ikke mindst dagplejebørnene (!!) ville knuselske disse top-nice musikpræmier. Jeg smider billedet på min blog, og snupper 2 lodder til hver konkurrence!
    Super godt initiativ i øvrigt med børnefesten!
    Ha´ en forrygende dag!

    SvarSlet
  34. Vi elsker jo musik herhjemme, så to lodder i alle tre konkurrencer :)

    SvarSlet
  35. Jeg er med på 2 lodder i alle tre konkurrencer

    SvarSlet
  36. Jeg er med på to lodder i alle 3:)

    SvarSlet
  37. Jeg er med på 1 lod i hver af de 3 konkurrencer :-)
    VH Mie

    SvarSlet
  38. Jeg skynder mig at hapse 2 lodder i hver konkurrence og krydse fingre for at jeg er en af de heldige :-D

    SvarSlet
  39. Endnu en skøn dag med fede præmier!

    jeg sætter 2 lodder på alle tre konkurrencer!

    SvarSlet
  40. jubiiii jeg når det idag:) 2 lodder i alle 3 konkurrencer til mig, tak:)

    SvarSlet
  41. Jeg vil gerne være med, med 1 lod på hver af de tre konkurrencer.

    SvarSlet
  42. Kom også for sent i går - så jeg er ekstra ekstra eeeekstra med i dag. 2 lodder til alle 3 komkurrencer :-)

    SvarSlet
  43. vil gerne være med et lod i hver konkureáce

    SvarSlet
  44. Jeg vil gerne deltage med 1 lod i de tre konkurrencer.
    Mvh. Mette

    SvarSlet
  45. Jeg snupper to lodder i hver konkurrence :-)

    SvarSlet
  46. Det må da lige været noget for ungerne herhjemme.
    Jeg vil gerne deltage i alle tre lodtrækninger
    A = 1 lod
    B = 1 lod
    C = 1 lod

    SvarSlet
  47. Jeg smider endnu engang 1 lod i alle tres konkurrencers retning:0)
    KOM NU

    SvarSlet
  48. Smider da lige 2 lodder i hver konkurrence :-)

    SvarSlet
  49. Smider 6 lodder, 2 til hver konkurrence :) Skønt med noget børne musik :)

    SvarSlet
  50. Selvfølgelig er jeg da med igen :) To lodder på alle tre :)

    SvarSlet
  51. Jeg deltager med 2 lodder i alle tre konkurrencer

    SvarSlet
  52. Min datter elsker musik :-) 1 lod i hver konkurrence

    SvarSlet
  53. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  54. 2 lodder til mig i alle tre konkurrencer :-)

    SvarSlet
  55. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder i hver konkurrence.

    SvarSlet
  56. Også idag deltager jeg med 2 lodder i hver konkurrence:-)

    SvarSlet
  57. Hej!
    Jeg prøver lykken med et lod på hver konkurrence =)
    Sanni

    SvarSlet
  58. Jeg vil altså gerne have 2 lodder til alle cd'erne... vi elsker musik herhjemme ;)

    SvarSlet
  59. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  60. Glad musik kan man aldrig få nok af. Jeg deltager med 2 lodder til hver konkurrence :)

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  61. Jeg måtte lige en smut i blogland selvom jeg er på arbejde.
    6 lodder til mig.
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  62. Skønt med musik til de små...
    Jeg er med på 2 lodder i A, B & C :-)
    Mvh. Karen

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...