onsdag den 23. februar 2011

Børnefest dag 3 - Dagens konkurrence

Idag er der forkælelse til både mor og de helt små. Der er idag tre præmier - og hvis du er heldig, kan du løbe med alle tre! Og hvad kan du så vinde idag?

Konkurrence A

Den første konkurrence er sponseret af Greenskin.dk. Det er et mekka af grøn hudpleje og velvære. 

Her kan du vinde en "Ny mor behandling" 


Forkælende helkropsmassage med skønne olier , der har fokus på hudens blodgennemstrømning samt understøtter de elastiske fibre og hjælper huden til at blive fin og fast efter graviditeten.
Behandlingen udføres på specialbriks med plads til ømme bryster.

Har du ikke lige født kan du sagtens nyde behandlingen alligevel - 60 minutters absolut velvære. Og bor du ikke i København - ja så kommer du sikkert herover på et tidspunkt, eller måske har du en god veninde du kan forkæle?

Deltagelse
Du kan få 1 lod i denne konkurrence ved at skrive en kommentar - og 2 lodder, hvis du også har sat Børnefest-billedet på din blog. Du finder det øverst i højre side på bloggen. 

Konkurrence B

Den anden konkurrence er sponseret af Olivers butik. I Olivers butik kan du finde alt hvad du har brug for til de små.



Her kan du vinde en pakke med en stor sutteflaske, der kan bruges som sparebøsse senere. Sutteflasken er fyldt med babyartikler. Bl.a. kop, tallerken, sutteflaske m.m


Deltagelse
Du kan få 1 lod i denne konkurrence ved at skrive en kommentar - og 2 lodder hvis du også har sat Børnefest-billedet på din blog. Du finder det øverst i højre side på bloggen. Og i denne konkurrence er der mulighed for 3 lodder, hvis du også synes godt om Olivers butik på facebook.

Konkurrence C

Denne konkurrence er sponseret af en god kammerat, som blandt andet sælger babyartikler engros. 

Her kan du vinde et lækkert babyhåndklæde og ikke mindre end tre sæt nattøj str. 74, 86 og 98. Du bestemmer om det skal være til en dreng eller en pige. 


Har du ikke lige en i den størrelse derhjemme kan det måske bringe lykke som gave?

Deltagelse
Du kan få 1 lod i denne konkurrence ved at skrive en kommentar - og 2 lodder, hvis du også har sat Børnefest-billedet på din blog. Du finder det øverst i højre side på bloggen. 

Er du med i alle tre konkurrencer, skriver du bare én kommentar. Husk at skrive antallet af lodder til hver konkurrence og en mailadresse, hvis du ikke er fast læser. 

Dagens konkurrence lukkes kl. 22. 

66 kommentarer:

  1. Jubiii, sikke fede ting - jeg er med på alle tre konkurrencer - 2 lod..

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne være med i konkurrence A med 1 lod :)

    SvarSlet
  3. Godmorgen, hold da op hvor er der mange fine præmier:):) Jeg vil gerne deltage i konkurrence 1 og 3, begge med 2 lodder.

    SvarSlet
  4. jeg er med i alle 3 konkurrencer med max lodder i alle :)

    SvarSlet
  5. Jeg nupper konkurrence C med 2 lodder..

    KH Berit

    SvarSlet
  6. jeg er med i a med 1 lod b med 2 lodder og c med 1 lod

    SvarSlet
  7. Vil da bare gerne være med i dem alle 3 - med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  8. Jeg er med i A med 2 lodder :)

    SvarSlet
  9. Jeg er med på A og C med 2 lodder til hver.
    VH Jette / Villa Ko

    SvarSlet
  10. Smider to lodder i hver konkurrence A og C og krydser fingrene.

    SvarSlet
  11. Igen idag fantastiske præmier. Jeg er med på et lod i hver konkurrence.

    Kh Mette

    SvarSlet
  12. Jeg deltager gerne med 2 lodder i konkurrence A og 2 lodder i konkurrence C.

    SvarSlet
  13. Jeg vil godt være med i konkurrence A med to lodder :)

    Mvh. Mirjam

    SvarSlet
  14. Jeg er med igen i dag med 2 lodder i alle 3 konkurrencer ;-)

    SvarSlet
  15. Fine præmier igen i dag.
    Jeg er med på 2 i A, 3 i B og 2 i C.

    SvarSlet
  16. Jeg er også med... 2 lodder til hver konkurrence:)

    SvarSlet
  17. Jeg er også med på 2 lodder i hver konkurrence!

    SMIL fra Mia

    SvarSlet
  18. Jeg er da selvfølgelig også med i alle 3 konkurrencer med 2 lodder i hver!

    SvarSlet
  19. Jeg er også med på
    A=2 lodder
    B=2 lodder
    C=2 lodder

    SvarSlet
  20. Jeg er også med i alle 3 konkurrencer, deltager med 2 lodder i A, 3 i B og 2 i C

    Kh Julie

    SvarSlet
  21. Fantastisk som du kan diske op med fine sager :-)
    Jeg hopper med på 2/A og 2/C.

    Kh Camilla

    SvarSlet
  22. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder i konkurrence A

    :-)

    SvarSlet
  23. jeg er med på alle 3, og med max lodder! :)

    SvarSlet
  24. Konkurrence A med et lod :) Tak for beskeden på min blog, det var meget sødt af dig!

    SvarSlet
  25. Lækre præmier - også selvom man ikke selv er mor. En masse veninder er det jo, og jeg vil elske at forkæle både mødre og børn!

    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder i hver konkurrence!

    Kærlig hilsen Clara Gry

    SvarSlet
  26. Det er altså hyggeligt at stå op til, dette her! :)

    Jeg er med på 2 lodder i hver konkurrence.
    Hyggeligt, hyggeligt, hyggeligt!

    - ♥ Sara

    SvarSlet
  27. Jeg snupper da lige ét lod i hver konkurrence :-)
    Knus fra Pia

    SvarSlet
  28. Alle tre - to lodder. TAK! :)

    SvarSlet
  29. Jeg er helt sikkert også med - 2 lodder i alle konkurrencer.

    Knus Line

    SvarSlet
  30. Jeg er også med. 1 lod til mig i konkurrence C :)

    Kh Judith (judithlanggaard@hotmail.com)

    SvarSlet
  31. Jeg lægger,

    2 lodder i A,
    3 lodder i B og
    2 lodder i C

    Go dag
    /Rikke

    SvarSlet
  32. Jeg lægger
    2 lodder i A
    2 lodder i C

    Kh. Linda

    SvarSlet
  33. Jeg deltager med to lodder i alle tre konkurrencer. Især den første konkurrence vil jeg gerne vinde, den 15. februar blev jeg mor til den dejligste lille pige og kunne godt bruge en omgang velgørende massage.

    SvarSlet
  34. Jeg er med i alle 3 konkurrencer:
    A: 2
    B: 3
    C: 2
    Ha' en helt vildt lækker dag!
    Kram fra Jane

    SvarSlet
  35. Jeg lægger 2 lodder i konkurrence B og 2 lodder i konkurrence C

    SvarSlet
  36. Fine ting. Jeg vil gerne være med på 2 lodder i alle 3 konkurrencer :O)
    Kh. Susan

    SvarSlet
  37. Lækkerier endnu en dag ;) Jeg vil gerne bede om 2 lodder i A og B.

    SvarSlet
  38. Jeg var så heldig at vinde i går. Men vil gerne være med på 2 lodder i alle 3 konkurrencer

    SvarSlet
  39. Jeg vil gerne være med på 2 lodder i alle tre konkurrencer.

    SvarSlet
  40. Jeg nupper 2 lodder til konkurrence B og C :-D

    SvarSlet
  41. Jeg vil gerne deltage i konkurrence A og C med et lod,
    VH Mie
    m-m@image.dk

    SvarSlet
  42. Jeg snupper 2 lodder til konkurrence A.
    Åh hvor jeg håber at jeg vinder ;-)

    SvarSlet
  43. 1 lod til mig i konkurrence A og C :)

    SvarSlet
  44. Hej, dejlige gaver.
    jeg nupper 1 lod i A, B og C
    Kh B

    SvarSlet
  45. Jeg tar 2 lodder i konkurranse C:)
    Gøyal give away, Mette!

    SvarSlet
  46. Hej Mette
    I dag nåede jeg det ;)
    Jeg vil gerne bede om 2 lodder til konkurrence C, tak :)
    Hej fra Line

    SvarSlet
  47. Jeg nupper 2 lodder i A, 2 lodder i B og 2 lodder i C.

    SvarSlet
  48. Jeg er med på 2 lodder i konkurrence A

    SvarSlet
  49. Jeg smider 3 lodder i konkurrence B og 2 lodder i konkurrence C.

    SvarSlet
  50. Jeg smider da lige 6 lodder igen idag :) 2 til hver konkurrence. Mon det bliver i dag, jeg er heldig?

    SvarSlet
  51. Jeg kaster mig ind i kampen igen med to lodder i hver konkurrence:)

    SvarSlet
  52. Smider da lige 2 lodder i hver konkurrence. Glæder mig til at se hvem den heldige er senere idag :-)

    SvarSlet
  53. Jeg er med på 2 lodder i hver
    Tina:-)

    SvarSlet
  54. Jeg vil gerne være med på 2 lodder i konkurrence A

    SvarSlet
  55. yes yes jeg er med igen idag med 2 lodder på hver af de 3 konkurrencer ;o)

    SvarSlet
  56. Sikke mange fine sager!

    Jeg lægger et lod i hver af konkurrencerne og krydser alle finger.

    KH
    Lis

    SvarSlet
  57. Så mye fint det var her! Jeg tar to lodd i alle tre konkurransene :)

    SvarSlet
  58. Igen skønne præmier:)

    Jeg er med i alle 3 konkurrencer med 2 lodder :)

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  59. Hej

    Det er bare rigtig lækre præmier du udlodder.

    jeg vil rigtig gerne være med i konkurrence A og C med 2 lodder i hver:o)

    Mange hilsner
    CilleBille

    SvarSlet
  60. Hvor fint!!!
    Jeg tager 2 til A og 2 til C og siger tusind tak for de skønne sager, man kan vinde! ;-)
    Dejlig aften til dig, derude i frostvejret!

    SvarSlet
  61. Uh jamen 2 lodder til mig i A..
    Krydser fingre :0)

    SvarSlet
  62. Er med på 1 lod i A 2 lodder( like på facebook) i B og 1 lod i C:0)

    SvarSlet
  63. Lækkert - jeg er med på 2 lodder i hver konkurrence :-)
    Mvh. Karen

    SvarSlet
  64. Jeg er med i konkurrence B med 3 lodder - konkurrence C med 2 lodder... :)
    Krydser fingre!!

    SvarSlet
  65. Kan jeg nå det? Jeg vil gerne være med i alle 3 med 2 lodder :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...