tirsdag den 15. februar 2011

Åh hvor har jeg ventet på dette....

Hele vejen fra Norge kommer dette underskønne stof fra BLAFRE. Det forhandles kun i deres fysiske butik i Oslo, og min kollega, der havde et ærinde deroppe, var så sød at smutte forbi og shoppe for mig (og et par andre bloggere, der også liiige skulle have lidt med). Hun skulle have været afsted i december, men turen blev aflyst pga. snestorm. Men nu er det her altså - og hold da op hvor jeg glæder mig til at sætte saksen i det - hvis jeg nænner det?? Og så var der søde klistermærker med. Bonus.


Karen skal have sengetøj med elefanter på. Hvad der findes i overflod af babysengetøj på matriklen glimter ved sit fravær på juniorbetræk siden. Vi har ikke et eneste sæt ..... endnu!

9 kommentarer:

  1. Åh, jeg er misundelig...altså på den gode måde. Må håbe man på sigt kan købe stoffet i en netbutik...Det skulle der nok være masser af salg i:)

    SvarSlet
  2. Årh, wow .. har det meste af det i 'papir-versioner', og det er jo bare 'to die for'!! Glæder mig til at se hvad du tryller ud af det!! :-)
    Ha' en fjong aften!!
    Kram fra Jane

    SvarSlet
  3. Jeg har også de røde elefanter, og uglerne i papir men viste ikke man også kunne få det i stof, vist også meget godt for så ville jeg købe mig fattig. Hvor er de fede ting du har købt. Glæder mig til at se hvad du får ud af det.

    SvarSlet
  4. Aj, hvor er jeg bare misundelig. Jeg er så vild med Blafre, at jeg har været nødt til at investere i et sæt juniorsengetøj med gule/brune elefanter til bettemanden. Håber virkeligt,at det smukke stof kommer i en netbutik meget snart. Sig endelig til, hvis din kollega skal afsted igen, så ville jeg være en meget lykkelig aftager af det smukke stof.

    SvarSlet
  5. Ej hvor er du heldig!
    Jeg er helt vild med uglestoffet og de brune elefanter.

    Venter spændt på hvad du finder på at bruge stofferne til :)

    SvarSlet
  6. For filan, Den butik skulle jeg aldrig have haft kendskab til. Nu bliver jeg jo ruineret. Det er alt alt for fedt det hele.

    SvarSlet
  7. Åhh det stof er så skønt, jeg har ærgret mig mange gange over, at det ikke sælges i deres netshop!

    SvarSlet
  8. Her var det mye fint. Du er veldig flink. Kreativt og masser av farger. Dette var insprerende: )

    SvarSlet
  9. Ja, det er det skønneste stof. Man bliver glad bare af at kigge på det. Og ja, jeg er helt sikker på at der ville ryge i hundredevis af meter over netdisken, hvis de fik sat det til salg på nettet, men jeg tror de værner lidt om det lidt endnu. Men de har dog prissat det, så det ikke er meget man sparer ved at lave eksempelvis sit eget sengetøj. Men indtil de finder på at gøre det mere tilgængelig, må man udnytte, hvis man kender folk, der skal til Oslo :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...