lørdag den 5. februar 2011

500 dage i Grønland

Jeg har tidligere truet med at dele nogle billeder fra min tid i Grønland. Og nu har jeg simpelthen forberedt en række billedindslag, som I kan hygge jer med, mens jeg er på ski i Norge. Måske nogle af jer får lyst til at besøge landet højt mod nord i løbet af ugen? Jeg kan kun anbefale en rejse i den retning - det er SÅ smuk en natur, som gang på gang har taget pusten fra mig. Og er der bare det mindste outdoor-legebarn gemt i en, så er det den helt perfekte legeplads.


Og tusind tak for alle jeres søde hilsner om en god ferie til mig og min familie. Det varmer, og jeg er sikker på, at det bliver en fantastisk uge. Vi skal sammen med min søster og hendes familie samt en veninde, så der bliver storhygge med ski, spil og rødvin i den lille hytte. Og trætte børn med røde kinder.

God uge til alle!

4 kommentarer:

  1. Rigtig god ferie.
    Jeg vil glæde mig til at se billederne, for jeg har nemlig også været på Grønland.
    Tina:-)

    SvarSlet
  2. Rigtig god ferie. Jeg glæder mig også til at se billederne, for jeg har aldrig været på Grønland.
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  3. GJETT OM jeg har lyst til å reise til Grønland!!! Så jeg kommer til å følge nøye med på billedfortellingene dine : D

    Velkommen til Norge og god ferie

    SvarSlet
  4. Nøøøøj hvor er jeg misundelig på den tur :) Rigtig god ferie :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...