fredag den 4. februar 2011

Børnefest

Jeg håber, at I er blevet bare en lille smule nysgerrige på hvad denne her børnefest går ud på? Jeg glæder mig ihvertfald rigtig meget til uge 8!


Uden at løfte hele sløret alt for meget, kan jeg godt afsløre, at det bliver en god uge! Mit udgangspunkt er, at jeg har noget på hjertet - noget som jeg gerne vil dele med jer. Det, jeg gerne vil dele, er en række historier med de kære børn i centrum. En masse forskellige vinkler på emnet - både de gode og sjove, men også dem, der giver stof til eftertanke og måske sætter det hele lidt i perspektiv.

Jeg har spurgt en række dejlige bloggere, om de ville være med til at fortælle deres historie, med den vinkel de nu kan bidrage med. Og det har de sagt ja til! Så jeg glæder mig til gennem børnefesten at fortælle historier fra hjertet.

At jeg så vælger, at kalde det en børnefest skyldes den lange række af sponsorer, som også har sagt ja til at være med. Det bliver en gaveregn for både de små og de store. Der vil blive en give away om dagen (måske endda med flere præmier) med lækre, lækre sager. Så meget kan jeg love, men præcis hvad - ja, det må I vente lidt endnu med at finde ud af.

Jeg håber, at I alle vil komme med til festen, og hvis I har lyst til at hjælpe med at invitere hele blogland, vil det kun gøre mig rigtig glad. I skal være velkomne til at benytte billedet her og linke til dette indlæg.

Så er der kun tilbage at sige, at nedtællingen til uge 8 er i gang!

17 kommentarer:

  1. Det lyder spændende !
    Jeg er på! Jeg håber det er ok at linke til dig på min blog!
    God weekend
    KH Heidi

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at se hvad du har fundet på :) Linker straks fra min blog!

    SvarSlet
  3. Hvor lyder det hyggeligt! Det er jo ligesom min wellnessuge - bare om børn - bliver super!

    Jeg kigger naturligvis ind :-)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  4. Æblekinder - Fedt - tak for det :-) Selvfølgelig mere end ok at linke!

    K - super - det er skønt at du er med.

    Mia - Ja! Jeg tænkte det samme, da jeg så din wellness uge. Har gået og brygget på det her læææænge, men skulle lige finde tiden (og sponsorerne) til det. Men jeg er sikker på, at det bliver fedt.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  5. glæder mig til at se hvad der sker i uge 8 :)

    SvarSlet
  6. I´ll be watching too...

    SvarSlet
  7. Jeg glæder mig til at se hvad du har fundet på:)

    SvarSlet
  8. Lyder spændende ;) Vil se frem til fest i uge 8!!

    SvarSlet
  9. Jeg ser frem til børnefesten med j
    historier fra hjertet, og linker med samme;)

    SvarSlet
  10. Megasejt! Smider link på min blog asap :-)

    SvarSlet
  11. Det lyder godt nok spændende. Det vil jeg glæde mig til:)

    SvarSlet
  12. Det lyder super spændende. Jeg venter i spænding:-)

    SvarSlet
  13. Det lyder spændende - meget spændende! Jeg linker gerne fra min blog.

    SvarSlet
  14. Hej Mette - Det vil jeg se frem til.....lapper jo den slags historier til mig og så en hel uge - nice :-)

    Super fint stof fra vores byttehandel - 1000 tak.

    Kh.

    SvarSlet
  15. Jubiiii hvor lyder det fedt! Jeg vil virkeligglæde mig helt vildt!

    SvarSlet
  16. Det lyder rigtig spændende og jeg glæder mig i hvertfald :)

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  17. ihhh det her ser så spændende ud at jeg er blevet en af de faste og har smidt et link på min side så jeg er klar parat til start

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...