søndag den 27. februar 2011

Dagens vindere

Konkurrence A

Vinderen af en lækker håndcreme og en parfume olie fra MOR blev Sarah med bloggen Fru Brunkage




Konkurrence B

Vinderen af en lækker strikket vest fra svigermors hånd blev Dorthe med bloggen rumpetski


Du kan vælge størrelse mellem 0 og 3 år - og farven er op til dig. Der strikkes i DROPS baby uld

Konkurrence C

Vinderen af et lækkert babyhåndklæde og ikke mindre end tre sæt nattøj str. 74, 86 og 98 blev Line med bloggen Fru Wind



Stort til lykke til de heldige vindere. Send mig jeres navne og adresser på mettekirkeskovjensen@gmail.com. 

Børnefesten er slut :-( Tusind tak til alle jer søde læsere.


8 kommentarer:

  1. Tillykke til de heldige:). Jeg må bare konstatere, at jeg har held i kærlighed;o).
    Ha' en god aften.
    Kh. Louise

    SvarSlet
  2. Jubihhh, hvor er jeg bare heldig! Skynder mig at sende dig en mail:-)
    -Dorthe

    SvarSlet
  3. Stort tillykke til de heldige vindere!

    Og TUSIND tak, Mette, for en GENIAL børneuge!! Det var så berigende og lærerigt! :-)

    Ha' en bonus-mandag når du kommer så langt!
    Kram fra Jane

    SvarSlet
  4. Tænk sig, at jeg har vundet den lækre skønne konkurence! Det var lige hvad jeg havde brug for! :)
    Tusind tak.
    Jeg sender dig lige en mail!

    Kh Sarah

    SvarSlet
  5. Jubiii, fantastisk at jeg vandt noget lækkert til lille Hannibal. Jeg sender dig straks en mail.

    Og tusinde tak for en spændende børnefest uge, du har virkelig været god til at finde nogle interessante vikler og gæste bloggere.

    Knus Line

    SvarSlet
  6. Kan man måske få opskriften på de veste? Kan ikke strikke men ville rigtig gerne lære det og kunne lave sådanne til mine unger, de er så fine!

    SvarSlet
  7. Hej Musse - Jeg er bange for at det er Svigermors fabrikshemmelighed. Men du kan finde mange, der ligner i diverse strikbutikker.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  8. Helt i orden :-) Hils hende og sig de er super lækre :-) Jeg går på jagt efter en opskrift og en der kan lære mig at strikke :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...