lørdag den 26. februar 2011

Dagens vindere

I dag - igen fra langt ude i de svenske skove - har min veninde været lykkens pamjulefis! Hun har slynget om sig med tal - og de heldige vindere kommer her.
Konkurrence A

Vinderen af et sæt Barbapapa pusleklodser med seks skønne motiver blev Louise med bloggen Frk. Trillingsgaard (og har ikke snydt, men Danielas lykketal er åbenbart nr. 7!.... men ok - nu har jeg vundet to hos Louise - og hun to hos mig - det må være skæbnen :-) )
 
Tusind tak til Butik Akimbo for sponsoratet!
Konkurrence B

Vinderen af et hammerbræt med 126 træstykker, 200 søm, 2 hammere og en korkplade blev Fie med bloggen Fies flollerier


Tusind tak til Olivers Butik for sponsoratet!

Og vinderne - I sender mig en mail med jeres navn og adresse til mettekirkeskovjensen@gmail.com. Så skal jeg få præmierne sendt i jeres retning.

Og så er det sidste dag i morgen - hæng på - det bliver ikke mindre kedeligt imorgen, det lover jeg!

Sov godt.

2 kommentarer:

  1. Jubii!!! Min første vundne Give Away:-) Glæder mig SÅ meget til at overrække Ida dette hammersæt!!! Godt at jeg selv skyder en Give Away igang tirsdag, så jeg kan give noget tilbage til skønne blogland...

    SvarSlet
  2. Wuuuuuup, wuuuup!!! FEDT FEDT!!! Dem vil jeg skisme glæde mig til at lege med (indtil Mejse blir så stor så hun kan være med)... Taaaaaak
    (gad vide om folk tror vi har en konspiration kørende efterhånden)

    Hav en kanon weekend (er træt af at børnefesten snart slutter!!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...