søndag den 13. februar 2011

Hæklet kantbånd? GO or NO GO?

Jeg eksperimenterer lidt med min nye hobby - hækling. Og så tænkte jeg, at det måske ville være fedt med hæklet kantbånd på de quiltede veste? Jeg har nu hæklet til et ærmegab og monteret det - og egentlig synes jeg, det er ret fedt og noget nemmere at få til at se pænt ud, end jeg havde regnet med. Men måske er det lige i retro-overkanten? Jeg har brug for jeres hjælp.... kunne det være en fin detalje, eller skal jeg bare glemme det igen? Det giver jo uanede muligheder for lækre farver, men også et noget mere tidskrævende projekt end "blot" almindeligt kantbånd.






28 kommentarer:

  1. Synes det ser rigtig godt ud, det er da en ide jeg godt kunne tænke mig at teste til børnebørnene. Det er nogen rigtig søde ting du laver.

    Hilsen fra

    fru Jensen
    Gudhjem

    SvarSlet
  2. Virkelig god idé, det giver et skønt udtryk til vesten.

    SvarSlet
  3. jeg synes det er top nice og må jeg låne ideen til en vest til min datter ?

    jeg kan godt lide det :)

    SvarSlet
  4. Jeg synes det er et meget fint alternativ til kantebånd og ikke mere retro end kantebånd.

    SvarSlet
  5. Helt sikkert en GO! ;) Super idé! :)

    SvarSlet
  6. Bestemt en go... det ser herregodt ud :)

    SvarSlet
  7. Hvor er det fint Mette... Og meget dig!?!
    Helt sikkert GO herfra. En god idé:)

    SvarSlet
  8. GO! Havde da sådan en vest da jeg var lille. I lilla - og der var har til. Er du gal hvor var jeg yndig :-)

    SvarSlet
  9. Så fint det ble - god idè! Ga en ekstra finish til den fine vesten :)

    Marit

    SvarSlet
  10. Totalt en GO...helt sikkert, det ser da super godt ud :)

    /Rikke

    SvarSlet
  11. Det ser hammergodt ud - og nogen vil synes det er for meget og hva' så?! Det vigtigste er da hvad du synes.

    SvarSlet
  12. top nice..

    Det er så personligt at det ikke bliver bedre.. go for den ide...

    Lone

    SvarSlet
  13. Jeg syntes det blev supersmukt - anderledes og sejt :) Så godt fundet på!

    SvarSlet
  14. Hej Mette,
    Jeg synes det ser rigtig fint ud på din vest med hæklede kantbånd. Og som andre har skrevet er det godt fundet på -jeg har ikke set det andre steder. Måske man kunne bestille 2 meter i lilla ?

    Fortsat dejlig søndag fra Tine

    SvarSlet
  15. Jeg synes at det er fedt...forsæt bare.....

    Kh Mette

    SvarSlet
  16. Jeg synes at det ser vildt flot ud, den ide kunne jeg sagtens finde på at bruge !!
    KH Jytte

    SvarSlet
  17. Slap af, hvor ser det bare godt ud! Jeg erklærer mig enig med det overvældende flertal, og er næsegrus beundring af din gennemførte stil! Det er på tidspunkter som dette, at jeg ærgrer mig gul og grøn over at jeg ikke har fået en datter!! Meeeen så må jeg jo købe mig en Kirkesjov-model selv! ;-)
    Ha' en feeeed aften, søde Mette!
    Kram fra Jane

    SvarSlet
  18. Jeg er altså helt målløs over alle de super søde og ikke mindst meget positive kommentarer! Det er SÅ fedt, at I peger tommelfingeren opad og synes om ideen. Og I er selvfølgelig hjertelig velkomne til at bruge ideen - jeg vil da glæde mig til at se hæklede kantbånd rundt om i blogland :-) Og nu skal der da hækles mere, så den vest kan blive færdig.

    Endnu en gang tak for roserne - det er virkelig motiverende.

    Kh. Mette

    P.S. Tine - skrive en mail, så hækler jeg gerne lilla kantbånd!

    SvarSlet
  19. Fed idé! Jeg vil skam gerne købe noget, hvis du får procuceret meget...

    SvarSlet
  20. Bestemt en GO. Det ser da total fed ud.

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  21. Helt klart GO!
    Ser rigtig godt ud synes jeg.

    SvarSlet
  22. Synes det var kjempefint, var virkelig prikken over i`en som vi sier her ;)

    SvarSlet
  23. Helt klart GO... Det ser pisse godt ud! :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...