lørdag den 19. februar 2011

Blogland er fantastisk!

Så går man ned og tømmer postkassen på sådan en helt almindelig lørdag, og der ligger en pakke!! Uhh, hvor spændende - og den er fra søde Jane. Allerede der er man jo noget overrasket, for jeg mindes da ikke at have bestilt, vundet eller byttet..... Så åbner man og finder denne skønne pakke - Jane, du kender mig! Blafre-elefanterne er mit ømme punkt :-)


Spændt åbner vi (Karen og jeg) - og hvad finder vi? Den skønne sangbog, som Jane har lavet til sine dagplejeunger og gjort til Karens helt egen. Jeg ved ikke, hvad vi har gjort for at fortjene det, men én ting er sikkert - det er en gave fra hjertet og den rammer også lige der. TUSIND tak Jane - og endnu mere tak :-)

Og nu skal I se den - Janes tegninger er så skønne, og Karen gik straks igang med at bladre.





4 kommentarer:

  1. Hvor er den bare fin! Sikke nogle lækre billeder:-)

    SvarSlet
  2. Å for en skjønn sangbok.
    Alltid gøy med pakke i posten:)

    SvarSlet
  3. Hey søde Mette! Fede billeder og superskønt at (du og) hun er så glad for den! :-) Tænkte at du lige skulle have et fysisk eksemplar som tak for min ærefulde opgave som gæsteblogger i næste uge!! ... og så var der vist noget med at du ønskede den som en give away hos mig på et tidspunkt, så helt ved siden af var den nok ikke, tænkte jeg!
    Ha' en superdejlig dag, og tak for de søde ord!
    Kram fra Jane

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...