torsdag den 17. februar 2011

Sød tunika - klar til sommer!

Kom så sommer - nu er vi klar. Igår til syning hos Line syede jeg denne tunika til Karen af et af de nye prints fra Stof & Stil. Det signalerer da i den grad, at foråret og sommeren bare kan komme an? Jeg har glemt, hvad det er for et mønster, men det er en str. 74 med 3/4 ærme, god vidde, raglanærmer og kantebånd med løbegang ved halsåbning.





Og hun er så fin i den. Vi samler sammen til et modeshow, men lige nu er hun syg :-( Og dagplejemor er også syg. Så det er måske meget godt, når det nu skal være. Så dagen i dag, hvor jeg havde glædet mig til min første dag uden barn i et år, er blevet erstattet af en dag med feberbarn! Hmm... ikke lige hvad jeg havde drømt om, men lige nu soves der tungt på altanen, så forhåbentlig kan hun sove sig fra det værste.

6 kommentarer:

  1. Årh, den er pæn! Jeg elsker, når de sidste detaljer med stikning også er på plads. Så bliver man altså gladere for at bruge det:)

    Og ja, det der forår er liiige om hjørnet. Det handler bare om den rette indstilling:)

    KRAM
    Lis

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare fin! :o)

    Er så træt af, at de eranits'er og vintergækker, som var kommet op i min have, nu er dækket af sne igen...

    Pia

    SvarSlet
  3. Jeg er bare vild med buserne. God bedreing til Karen.

    SvarSlet
  4. Den er meget fin Mette. Det er bare en rigtig god model! Dem skal vi nok få produceret nogle stykker af:)
    Kh. Cecilie

    SvarSlet
  5. Ja da, du har helt fat i noget. Sommeren må da komme hvis vi begynder at sy sommertøjet.
    Hvor er den bare fin:-)

    SvarSlet
  6. God bedring med hende.
    Skøn bluse du har syet, så kan sommeren bare komme an:)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...