tirsdag den 22. februar 2011

Dagens vindere

Så skal vi til det igen. Dagens vindere skal trækkes - det er da for fedt at dele gaver ud? Random.org er igen min makker, og har blandt de mange lodder trukket følgende vindere. 

Konkurrence A

Vinderen af "Agnethe og Alfabetet" - en sangbog med tilhørende CD blev Sofie Sol med bloggen Sofies kreablog



Konkurrence B

Vinderen af børne cd'en "Avra for Laura" af Lotte Kærså blev Tante Krea med bloggen Familien Fredsoe



Konkurrence c

Vinderen af "Fem salmer for børn" - en sangbog med tilhørende CD - blev Charlotte med bloggen Morslille (du er da vist inde i en vinderstime :-)) 



Stort til lykke til de heldige vindere. Send mig jeres navn og adresse på mettekirkeskovjensen@gmail.com - så skal jeg få præmierne afsted til jer så hurtigt som muligt.

Vi fortsætter festen imorgen - jeg lover jer at der igen er lækkerier - forkælelse til både mor og barn :-)

3 kommentarer:

  1. Det er da fuldstændig vildt!!!!!!!!!!
    Odds for at jeg nogen sinde igen vinder en give away er da vist ret små. Jeg sad lige og ærgrede mig over at jeg nok ikke kan deltage i morgen, er af sted med arbejde, vi skal være et sted i udkantsdanmark og jeg tror ikke der er internetdækning. Mon ikke du stadig har adressen?
    Tusinde tusinde tak.

    SvarSlet
  2. Tillykke til de heldige vindere!

    SvarSlet
  3. Ihhhhh, jeg vandt!!!!
    Min første præmie nogensinde.
    Den er der 2 børn, der bliver glade for herhjemme ;-)
    Tusind tak for den!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...