torsdag den 24. februar 2011

Børnefest dag 4 - Dagens konkurrence

På festens fjerde dag har jeg to skønne præmier til jer. Igen er det to seperate konkurrencer, og der er altså mulighed for at vinde begge, hvis man er heldig. Og hvad kan du så vinde idag? 

Konkurrence A

Den første konkurrence er sponseret af Garn-iture

Her kan du vinde et gavekort på 250 kr.


Garn-iture er en butik som opfylder de fleste drømme du har. Der er skønne metervarer, lækkert garn, hjemmestrik, børnetøj - kort sagt alt hvad hjertet begærer. En lille oase på Frederiksberg, der oser af håndværk og kreativitet. 

Og der er en god undskyldning for at kigge forbi butikken i disse dage. Garn-iture fejrer nemlig den nye blog med 20 % på alle metervarer til og med på lørdag!
Deltagelse
Du kan få 1 lod i denne konkurrence ved at skrive en kommentar - og 2 lodder hvis du også har sat Børnefest-billedet på din blog. Du finder det øverst i højre side på bloggen. I denne konkurrence kan du trække et ekstra lod og altså deltage med 3 lodder, hvis du også melder dig som fast læser af Garn-itures nye blog

Konkurrence B

Den anden konkurrence er sponseret af MyGuggi

Her kan du vinde et lækkert, blødt og lunt babytæppe


MyGuggi er retrolækkerier til de små. Alt er håndlavet og kræset om, og i butikken kan du finde bamser, tæpper, puder, barnevognsophæng, sengetøj og meget, meget mere.

Deltagelse
Du kan få 1 lod i denne konkurrence ved at skrive en kommentar - og 2 lodder hvis du også har sat Børnefest-billedet på din blog. Du finder det øverst i højre side på bloggen. I denne konkurrence kan du trække et ekstra lod og altså deltage med 3 lodder, hvis du også melder dig som fast læser af MyGuggi's blog. 


Er du med begge konkurrencer, skriver du bare én kommentar. Husk at skrive antallet af lodder til hver konkurrence og en mailadresse, hvis du ikke er fast læser.

Konkurrencen lukkes kl. 22.

87 kommentarer:

  1. Ih hvor lækre præmier igen idag:-) 2 lodder til mig i hver konkurrence, tak!

    SvarSlet
  2. Jeg er da med igen med tre lodder i begge:)

    SvarSlet
  3. WOW - lækkerier og lige så mundvandet løber! Nøj det er en skøøøøn uge du har gang i Mette - 3 lodder i konkurrence B - og det ene skulle jo så gerne været et vinderlod, tak ;0)

    SvarSlet
  4. Jeg smider to lodder i hver konkurrence i dag :) Lækre ting igen i dag.

    SvarSlet
  5. Lækkert. Deltager med 2 lodder til begge konkurrencer :)

    SvarSlet
  6. Jeg tar to lodd i hver konkurranse :)

    SvarSlet
  7. 2 lodder i hver konkurrence til mig. Sikke lækre ting.

    SvarSlet
  8. 2 lodder til mig i begge konkurrencer - jeg vil da super gerne vinde nogle af de lækre sager.

    Knus Line

    SvarSlet
  9. Wauv, nogle lækre præmier - deltager med 3 lodder i hver og håber at vinde ;-)

    SvarSlet
  10. 3 lodder til hver af de fiiiine konkurrencer, tak ;0)

    SvarSlet
  11. hmmm--- Du kan vist ikke blive fast læser hos garn-iture...?

    SvarSlet
  12. Jeg elsker Garn Iture og vil gerne deltage i konkurrence A med to lodder

    SvarSlet
  13. Skønt. Deltager gerne med to lodder i begge konkurrencer.

    SvarSlet
  14. Frk. Trillingsgaard - Man kan blive fast læser ved at tilføje bloggen i sit betjeningspanel over blogs man læser fast... men da det ikke er en blogspot-blog har du ret at knappen fast læser ikke eksisterer.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  15. SÅDAN, 3 lodder til mig i begge konkurrencer! FINE præmier! :-)
    Ha' en dejlig dag!
    Kram fra Jane

    SvarSlet
  16. Jeg vil gerne være med på 2 lodder i begge konkurrencer. Sikke nogle fine præmier! Kh. Linda

    SvarSlet
  17. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder i den første konkurrence og 3 i den sidste! Fantastiske præmier:-)

    SvarSlet
  18. 3 lodder i begge konkurrencer. Lærke ting man kan vinde i dag!

    SvarSlet
  19. Jeg vil gerne snuppe 1 lod til hver konkurrence.

    SvarSlet
  20. Vil gerne deltage i konkurence A med 3 lodder

    SvarSlet
  21. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder i a og 3 lodder i b

    :)

    SvarSlet
  22. Hej

    Jeg vil gerne deltage med 1 lod i konkurrence A
    MVH¨
    hellemalene@live.dk

    SvarSlet
  23. 2 lodder til mig i hver konkurrence :)

    SvarSlet
  24. 2lodder til mig i den første konkurrence :)

    SvarSlet
  25. Lækker lækker konkurrence! Et lod i begge!

    Tak for en rigtig inspirerende blog!

    Mange hilsner
    Tina (tina_pedersen@yahoo.dk)

    SvarSlet
  26. Jeg deltager med 3 lodder i A
    og 2 lodder i B
    Tina:-)

    SvarSlet
  27. Ja Tak! Vil gerne have 2 lodder til hver konkurrence!!

    KH Berit

    SvarSlet
  28. 1 lod til Garn-iture
    Ane Mette SNEK

    SvarSlet
  29. Endnu flere skønne konkurencer, jubii, jeg er med på 2 lodder i den første og 3 i den næste

    SvarSlet
  30. Sikke nogle fine sager.

    Jeg nøjes med 2 lodder i konkurrence A, da jeg ikke kan finde ud af at tilmelde mig som fast læser på deres blog :(

    I konkurrence B, vil jeg godt have 3 lodder i hatten :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  31. Super lækre gaver idag.. :-) Jeg deltager med 2 lodder i hver konkurrence..

    SvarSlet
  32. Jeg deltager gerne med 2 lodder i begge konkurrencer:)

    SvarSlet
  33. Jeg snuooer 3 lodder til både A og B :)

    Go' dag

    /Rikke

    SvarSlet
  34. Jeg vil gerne være med på 2 lodder i A (-:

    SvarSlet
  35. Spændende...jeg tilmelder mig med 2 lodder i hver konkurrence!

    SvarSlet
  36. Igen igen rigtig fine ting! :) Smider meget gerne tre lodder i begge puljer :)

    SvarSlet
  37. Smider lige to lodder i begge puljer. Så fine gaver!

    SvarSlet
  38. 2 lodder fra mig til begge konkurrencer tak :-)

    SvarSlet
  39. Rigtig fine ting. 3 lodder til mig i begge konkurrencer.

    SvarSlet
  40. Det er da de mest fantastiske præmier.
    A: 2 lodder
    B: 2 lodder

    SvarSlet
  41. jeg vil da gerne vinde de her fede perminer
    så er med med 2 lodder i hver

    SvarSlet
  42. Lækre sager :-)
    Jeg er med på 3 lodder i hver konkurrence!
    Mvh. Karen

    SvarSlet
  43. Vil gerne deltage for at få disse utroligt lækre præmier.
    1 lod i konkurrence A og 2 lodder i konkurrence B

    SvarSlet
  44. Jeg må igen deltage med et lod i hver konkurrence.. Jeg kunne ikke finde ud af det med at oprette mig som fast læser hos garniture :(

    Hilsen Julie

    SvarSlet
  45. nam nam jeg vil gerne snuppe 2 lodder på hver igen idag

    SvarSlet
  46. Jeg er med på:
    A=3 lodder
    B=3 lodder

    SvarSlet
  47. Ejjj garniture er lækkert :)

    Jeg er med på to lodder til begge gaver :-)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  48. JEP - 2 lodder til mig i hver konkurrence :)

    Ha en fortsat dejlig dag

    Tine

    SvarSlet
  49. Jeg er med på 3 lodder i konkurrence A og 2 i B. :)

    SvarSlet
  50. ehm, på den nye blog kan jeg ikke finde dér hvor man melder sig som fast læser?? Men har været fast læser på den gamle blog længe, og vil gerne fortsætte..

    SvarSlet
  51. Det var da nogen fantastisk lækre ting! Dem ville jeg gerne vinde og smider derfor 2 lodder i hver konkurrence.

    SvarSlet
  52. Jeg prøver lykken igen med 2 lodder i hver konkurrence :-)

    SvarSlet
  53. Jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder i begge konkurrencer.
    Knus fra Virum

    SvarSlet
  54. Åh sikke helt fantastiske dejlige sager! Count me in på 3 til hver! :-)
    Kh Maria

    SvarSlet
  55. Skønne sager! Jeg vil gerne være med i begge konkurrencer med 1 lod!

    SvarSlet
  56. 1 lod i begge konkurrencer tak.
    Mette

    SvarSlet
  57. Endnu en dag med fine lækkerier! Jeg makser hvad jeg kan, og vil gerne bede om 3 lodder til A og 3 lodder til B.

    SvarSlet
  58. Uh, lækre ting igen i dag :-)
    Jeg snupper 3 lodder i begge konkurrencer.

    SvarSlet
  59. Uha to lodder til mig:-) i begge konkurrencer.

    SvarSlet
  60. jeg vil gerne deltage med 3 lodder i begge konkurrencer, men hvordan melder jeg mig som fast læser hos garniture ?

    SvarSlet
  61. Prøver lykken med et lod i hver konkurrence :)

    SvarSlet
  62. Jeg er også med...

    2 lodder i konkurrence A
    3 lodder i konkurrence B

    ;)

    SvarSlet
  63. Hej. Jeg prøver også lykken med et lod i hver konkurrence.

    Kh Mette

    SvarSlet
  64. Jeg deltager med to lodder i hver konkurrence :)

    Kh Julie

    SvarSlet
  65. Deltager gerne med 2 lodder i hver konkurence :-)
    Det er jo lækre ting du igen i dag har på højkant :-)

    SvarSlet
  66. Her er jeg med i konkurrence A med 2 lodder .......lækre sager!

    SvarSlet
  67. Jeg vil rigtig gerne deltage med to lodder i begge konkurrencer! Det er jo helt vildt, som du disker op med lækre præmier...

    Kærlig hilsen Clara Gry

    SvarSlet
  68. Jeg deltager med 1 lod i hver konkurrence:0)

    SvarSlet
  69. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder i konkurrence B.

    SvarSlet
  70. Vil meget gerne være med i begge - med 2 lodder :-9

    SvarSlet
  71. Håber jeg når at være med denne gang, de andre dage har jeg været for sent på den øv..
    1 lod i A og 2 lodder i B :)

    SvarSlet
  72. Jeg er da med igen. Smidder 3 lodder til hver konkurrence :)

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  73. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder i A..
    God aften

    SvarSlet
  74. Skønne gaver :)
    Jeg deltager med 2 lodder i begge konkurrencer, og krydser fingre!

    Kh Judith (judithlanggaard@hotmail.com)

    SvarSlet
  75. Jeg nupper to lodder til hver konkurrence!

    SvarSlet
  76. 2 lodder i hver konkurrence :)

    SvarSlet
  77. Jeg smider et lod i hver og krydser fingre

    SvarSlet
  78. 2 lodder til begge .... og et lille drys med lykke :) (miastaunsager@hotmail.com)

    SvarSlet
  79. Jeg blir gjerne med i kampen om disse flotte premiene:)
    2 lodder i hver konkurranse på meg.

    SvarSlet
  80. Hurra, jeg nåede det igen i dag...
    Jeg vil gerne bede om 2 lodder i hver konkurrence, Mette.
    Tak og
    hej fra Line

    SvarSlet
  81. Sikke fine sager.. Jeg er med i begge konkurrencer med 3 lodder i hver. Håber lykken vil tilsmile mig i dag...
    Kram fra Stine.

    SvarSlet
  82. 2 lodder i konkurrence A (kan ikke lige lure det med at blive fast læser)
    3 lodder i konkurrence B

    SvarSlet
  83. Selvom mine vinder odds nok ikke er store putter jeg alligevel lodder i puljen. Og vinder jeg gavekortet til Garniture er jeg jo nødt til at komme til hovedstaden, dejlig for det er ved at være nogle år siden jeg har været der sidst. Jeg er ikke sikker på at jeg har tilmeldt mig som fast læser på garniture, men læg gerne en "opskrift" for jeg vil rigtigt gerne være det. 6 lodder herfra
    KH Charlotte

    SvarSlet
  84. Uhh... jeg kan lige nå at være med...
    jeg vil gerne deltage med to lodder i hver konkurrence.

    CilleBille

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...