lørdag den 19. februar 2011

Lørdagshygge og strikveste

Det er lørdag. Solen skinner, og jeg har sovet længe! Jeg har fået lov at sove til kl. 9.30 efter en super dejlig aften med gode venner på besøg igår. Dejlig mad, dejlig vin og dejligt selskab. Ahh - man føler sig ligefrem frisk og veludhvilet. Henrik er lige smuttet til brunch med gutterne (5 af drengene er alle blevet fædre i 2010 - no wonder at ventelisterne til vuggestue er eksploderet), Isabella ser morgenflimmer, Karen sover på altanen - og jeg blogger! :-)

Her et billede af gårsdagens efterladenskaber og mine to bedste venner for tiden - Pamol og Strepsils (Har I prøvet den nye "Warm"? - mums....).



Og så er svigermor igang med at strikke veste. Der kommer en stak med på marked, men disse to ryger i shoppen en af dagene. Der er en lyserød/lilla i bomuld str. ca. 1 år og en lille grå en i uld, str. helt lille - 0-3 mdr. Karen hun bor i sine - de er virkelig skønne udover en langærmet til at holde dem lune.

4 kommentarer:

  1. Tak for en rigtig hyggelig aften :o) Jeg fik lov at sove til 10 :D
    Knus til jer, Eva

    SvarSlet
  2. Ih jeg er vild med de veste... Det må da være til at finde ud af... Vil du afsløre hvor jeg kan finde en opskrift?
    Kh Maria

    SvarSlet
  3. Hej Maria - Undskyld den lange svartid. Havde lige overset din kommentar. Opskriften er købt i "Anita garn" på Frederiksundsvej. Herlig butik, hvis du bor i nærheden.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Tak, ikke lige, men mon ikke den er rimlig universel... ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...