søndag den 13. februar 2011

Mumi til babyer og børn

Der er jo næsten aldrig noget, der er så skidt, at det ikke er godt for noget!? Så da Karen i løbet af 3 dage på ferien havde skidt gennem alt sit tøj 6-7 gange, var der altså ikke mere rent, og de opskyllede bodyer og strømpebukser var blevet brugt én gang mere. Så da vi ankom til Uddevalla fredag aften for at overnatte, smuttede jeg en tur ned af hovedgaden for at finde lidt rent til hende. Og ups.... så fandt man den svenske butik Lindex, og i deres børnetøjsafdeling viste der sig at være den sødeste Mumi-kollektion. Og nu har jeg så været på nettet for at se, om man kan få det her, og det kan man! Jeg har jo allerede fortrudt, at jeg kun købte en natdragt :-) Så her er et udpluk af, hvad der muligvis ryger i min indkøbskurv ved lejlighed :-) Det er da for cool? Jeg har aldrig set tøj med mumi på - har I?



Hvis I også er til Mumi, så kig ind her og shop amok. Fragt er sølle 60 svenske kroner.

Alle billeder er lånt hos www.lindex.se

4 kommentarer:

  1. Elsker mumi :-)
    Jeg har familie som kommer fra Finland og der har de vildt mange ting med mumi på. Lige nu har min datter faktisk sutter med mumi og hun har også tøj med mumi på. Men det er alt sammen noget som kommer fra Finland. Tror da også lige jeg skal et smut ind på den hjemmeside og kigge :-)

    SvarSlet
  2. Resten af deres børne tøj er også ret lækkert.
    Og priserne er jo ikke så vilde:-)
    Tak for tip.

    SvarSlet
  3. Det er rigtig sødt - spottede også lidt Mumi tøj i det nye H&M katalog.

    SvarSlet
  4. -også Mumi i Føtex, Kvickly eller Bilka reklamen i denne uge...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...