onsdag den 16. februar 2011

1 stk. vest med hæklet kantbånd!

Tungen lige i munden og lidt banden og svovlen. Men hold nu op, hvor er den blevet fed!! Det er et noget anderledes projekt end med almindeligt kantbånd. Både mere tidskrævende, men også lidt mere fingersnilde, som har det med at forlade mig i de øjeblikke, hvor jeg har allermest brug for det. Karen har prøvet den, og den passer perfekt. Hun er en rigtig lille hippie dronning med den på :-) I skal få billeder en af dagene. Hun var lidt for hurtig til kameraet i dag.

Billederne er ikke alle sammen de bedste, men jeg tror I kan se helheden alligevel. Og så mangler jeg lige prikken over i'et - en lille detalje, som jeg har i tankerne - den kommer sikkert i morgen :-)

Ahh - dejlige farver? 

 I al sin pomp og pragt

Det færdige ærmegab inden i - lidt uskarpt :-(

Og så lige en slapper inden det går til syning hos Line i aften - jubiii.

17 kommentarer:

  1. Wauw - det ser godt ud. Godt du gjorde det!

    SvarSlet
  2. Fedt elsker den slags unikke detaljer :-)

    SvarSlet
  3. Den er altså bare så lækker... Du har virkelig formået at gøre vesten til din egen:)

    SvarSlet
  4. Hold da op hvor er den blevet flot. Superlækkert med den hæklede kant. Hovrdan er den sat fast?

    SvarSlet
  5. Hvor er den fed, og det må da kræve noget mere end almindelig fingersnilde at få det til at se så godt ud. Wauw!

    SvarSlet
  6. Hvor er det blevet super fedt ;0)

    SvarSlet
  7. Fru Olsen - JA - det var rigtig godt. Og selvfølgelig skulle jeg gøre det, bare fordi jeg selv synes det var fedt :-)

    Westmose - Tak - det er bare ikke altid nemt at komme på det :-)

    Fru Melgaard - Tak :-) I hvert fald er det Karens helt egen indtil jeg kommer til at lave en mere :-)

    Balle - Det er syet fast på maskine præcis som med almindelig kantbånd. Det er faktisk dejlig elastisk.

    Irene - Tak - Hmm - det kostede lidt udråb og lidt langsommere pedalføring end ellers :-)

    Julie - Tusind tak!

    SvarSlet
  8. Hej
    Hold da op - hatten af - sikke superfede veste.
    Venlig hilsen Jette

    SvarSlet
  9. Det er virkelig flot - fed effekt og gode farver. Godt gået! -Mette :)

    SvarSlet
  10. hvor er den bare fed og sej! :D elsker det hæklet kantebånd! :)

    Kh
    Sasha

    SvarSlet
  11. Hvor er det bare en god ide med det hæklede kantbånd - du må være meget tålmodig;-)

    SvarSlet
  12. Ønsker mig virkeligt en diy på det kantbånd? Det er så fint, og er sikker på, at Mormor ville elske at lave sådan noget til den nederdel til Lucce, jeg lige har købt stof til...

    SvarSlet
  13. Hvor er de bare fine. rigtig fed ide.

    SvarSlet
  14. Hvor er det fedt og en god ide:-)

    SvarSlet
  15. Nej, hvor er de søde!
    - og sikke en god idé med det hæklede kantebånd :)

    SvarSlet
  16. Ihh hvor er I altså søde - det varmer SÅ meget med alle jeres venlig ord og ros. Og ja Trine - der skal en vis portion tålmodighed til - og tid. Ditte - jeg fikser en DIY en af dagene - god ide!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  17. Wow, hvor er den bare fantastisk flot - gid jeg kunne sådan noget :-)
    Mvh. Karen

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...