søndag den 27. februar 2011

Børnefest dag 7 - Dagens konkurrence

I dag er der forkælelse til MOR og hygge og hjemmegjort luksus til den lille. Alle præmier er sponseret af søde mennesker i min nærhed :-)

Konkurrence A
Her kan du vinde en lækker håndcreme og en parfume olie fra MOR






MOR produkterne er ud fra en æstetisk og holistisk design filosofi, og præsenteres i unik lækker emballage.

Flyd ind i en drømmeverden med Little Luxuries serien, hvor små dyrebare skatte efterlader dig med søde toner. I et øjeblik vil du opdage dine sanser vil åbne sig, når du selv giver dig selv disse eksklusive ønskede lækkerier.

Handcreme 50 ml i fin lille tube med "guldlåg" er beriget med Shea Butter, hyben olie, hvedekim og Avocado olie. Den efterlader huden blød, med masser af fugt. Denne handcreme body er nærende og beskyttende og giver hænderne nyt liv uden at fedte.


Perfume Oil 9 ml i glasbeholder med skroll effekt og guldlåg. Den giver dig en skøn velduftende duft og er lige til at tage med i håndtasken.

Deltagelse
Du kan få 1 lod i denne konkurrence ved at skrive en kommentar - og 2 lodder, hvis du også har sat Børnefest-billedet på din blog. Du finder det øverst i højre side på bloggen. 


Konkurrence B

Her kan du vinde en lækker strikket vest fra svigermors hånd.


Du kan vælge størrelse mellem 0 og 3 år - og farven er op til dig. Der strikkes i DROPS baby uld

Deltagelse
Du kan få 1 lod i denne konkurrence ved at skrive en kommentar - og 2 lodder hvis du også har sat Børnefest-billedet på din blog. Du finder det øverst i højre side på bloggen.

Konkurrence C

Her kan du igen vinde et lækkert babyhåndklæde og ikke mindre end tre sæt nattøj str. 74, 86 og 98. Du bestemmer om det skal være til en dreng eller en pige. 


Har du ikke lige en i den størrelse derhjemme kan det måske bringe lykke som gave?

Deltagelse
Du kan få 1 lod i denne konkurrence ved at skrive en kommentar - og 2 lodder, hvis du også har sat Børnefest-billedet på din blog. Du finder det øverst i højre side på bloggen. 

 
Er du med i alle tre konkurrencer, skriver du bare én kommentar. Husk at skrive antallet af lodder til hver konkurrence og en mailadresse, hvis du ikke er fast læser. 

Dagens konkurrence lukkes kl. 22. 




67 kommentarer:

  1. Igen super fede præmier. Tak for dit store arbejde med børnefesten. Jeg smider 2 lodder i puljen til alle 3 konkurrencer:).
    Kh. Louise

    SvarSlet
  2. jeg vil også være med 1 lod i alle 3

    SvarSlet
  3. Jeg er naturligvis med på 2 lodder i alle 3 konkurrencer!
    Kommer sgu helt til at savne børneugen når den slutter :-(
    Tak for en super uge!
    Ha' en lækker søndag!
    Kram fra Jane

    SvarSlet
  4. jeg er helt klart med på 2 lodder i alle tre konkurencer, skønne gaver.

    god søndag
    maja

    SvarSlet
  5. Ih jeg er da med IGEN! 3 x 2 lodder!

    Smil herfra

    SvarSlet
  6. 2 lodder til B og C tak :-)
    Jette / Villa Ko

    SvarSlet
  7. I dag må være min dag! 1 lod i hver pose, tak :)

    SvarSlet
  8. Jeg er med, med 1 lod i hver. Spændende uge, Mette :o)

    SvarSlet
  9. Lækre lækre præmier :)
    Jeg deltager meget gerne med 2 lodder i alle 3 :)
    Ville bare elske at vinde især vesten, har lige fået vasket den jeg lavede til lillemanden på en kogevask rigtig rigtig surt...
    KH Micha

    SvarSlet
  10. Tør man prøve lykken igen idag, efter at have vundet en lækker præmie igår?! Ja da-2 lodder til mig i hver konkurrence, tak:-)

    SvarSlet
  11. jeg lægger 2 lodder i A konkurrencen :)

    SvarSlet
  12. Jeg lægger et lod i hver konkurrence på børneugens sidste dag. Tusind tak for en flot festuge.

    Kh Mette

    SvarSlet
  13. Jeg deltager med 2 lodder i hver konkurrence :)

    Kh Julie

    SvarSlet
  14. Jeg deltager gerne med 6 lodder i alt, 2 i hver konkurrence :) Sikke en skøn uge det har været.

    SvarSlet
  15. Jeg skynder mig at nuppe 2 lodder til hver konkurrence og krydser fingre for at jeg bliver den heldige vinder!

    SvarSlet
  16. Så fine præmier igen idag :) jeg smider 2 lodder i hver stak :)

    /Rikke

    SvarSlet
  17. 2 lodder til konkurrencerne B og C. Håber at det endelig vil lykkes mig at vinde en give away...

    SvarSlet
  18. 2 lodder i A, B og C til mig tak.
    Hvis jeg skulle være så heldig, ville det være skønt med vest str 3 eller nattøj til en dreng str. 98
    Maja

    SvarSlet
  19. 2 lodder til konkurrence A tak :-)
    KH. Linda

    SvarSlet
  20. 1 lod i konkurrence B & 1 lod i konkurrence C! Uhh krydser fingre...

    SvarSlet
  21. igen idag er jeg med på alle 3 med 2 lodder.
    go søndag til dig, og øv at børnefesten slutter ;o)

    SvarSlet
  22. Jeg er med 2 lodder i alle 3
    Tina:-)

    SvarSlet
  23. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder i alle 3 konkurrencer

    SvarSlet
  24. Prøver lykken og putter 2x3 lodder i puljen (:

    SvarSlet
  25. Sikke da en fest der har været her på bloggen! Med gode præmier og fine indlæg. 1000 tak for det! Jeg vil gerne deltage i alle 3 konkurencer
    med 2 lodder

    SvarSlet
  26. Jeg er med på 2 lodder i hver af de 3 konkurrencer.

    SvarSlet
  27. Hejsa Mette :)
    Jeg vil gerne bede om 2 lodder i hver af de 3 fede konkurrencer!!
    Tak og hej fra Line

    SvarSlet
  28. Jeg vil bestemt gerne være med, 2 lodder i alle tre konkurrencer

    SvarSlet
  29. Jeg nupper 2 lodder i alle 3 konkurrencer...
    Lækre ting ;O)

    SvarSlet
  30. Er helt sikker med igen - 2 lodder i alle 3 :)

    SvarSlet
  31. Hold da op nogle fine præmier:-) Jeg vil gerne være med på 2 lodder i alle 3 konkurrencer:-)
    Rigtig god søndag.
    Kh Anita

    SvarSlet
  32. Hvor er det er skam ugen snart er slut. Det har virkelig været været nogle gode gæstebloggere du har fundet, og rigtig fine premier.
    Er gerne med på
    2 lodder i alle 3 konkurrencer.

    SvarSlet
  33. Sikke et stort arbejde du har haft, både i denne uge og op til med al planlægningen. Jeg er med på 2 lodder i alle konkurrencer.

    SvarSlet
  34. Lækre sager - igen!
    Jeg er med på 2 lodder i hver konkurrence :-)
    Mvh. Karen

    SvarSlet
  35. Fine sager...Jeg vil gerne deltage med 2 lodder i alle tre konkurrencer.
    Og tak for en super Børnefestuge - det blir da helt "tomt" i morgen, når den er slut...

    SvarSlet
  36. 2 lodder i alle 3 konkurrencer:-)

    SvarSlet
  37. Sikke en fest. Jeg er igen med i alle 3 konkurrencer med 2 lodder i hver :)

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  38. tak for en skøn "Børneuge" med nogle fantastiske gæstebloggere - det har virkelig været berigende læsning.

    Jeg er med i konkurrence A og B med 2 lodder i hver.

    Fortsat god søndag!

    SvarSlet
  39. Tak for en dejlig børneuge... Jeg er med i alle 3 konkurrencer med 2 lodder i hver..
    Kram Stine.

    SvarSlet
  40. Jeg ligger 2 lodder i alle tre konkurrencer.
    Knus Line

    SvarSlet
  41. Hej

    Jeg vil gerne deltage i konkurrence a med et lod

    Hellemalene@live.dk

    SvarSlet
  42. Ihh, jeg skynder mig at lægge 2 lodder i puljen til konkurrence A

    SvarSlet
  43. Så lykkedes det endeligt. Det er fantastisk alt det du har gang i. Duracell kaninen kan gå hjem og lægge sig :-)
    Et lod i alle konkurrencerne.
    Knus Dani

    SvarSlet
  44. Jeg vil gerne være med på alle 3 konkurrencer med 1 lod i hver :)
    Tak for spændende læsning!
    Kh Sarah

    SvarSlet
  45. Fine præmier. Vil gerne deltage i alle 3 konkurrencer med 1 lod i hver.

    SvarSlet
  46. jeg vil gerne deltage i konkurrence A med 2 lodder :)

    SvarSlet
  47. SÅ lækre gaver -igen idag.
    1 lod i hver pulje

    SvarSlet
  48. Lekre søndagspremier! Jeg tar ett lodd til hver konkurranse.

    SvarSlet
  49. Kjempefine premier denne gangen også!
    Jeg tar to lodd i alle tre konkurransene :)

    SvarSlet
  50. Det er super præmier. Deltager med 2 lodder i hver konkurrence

    SvarSlet
  51. Smider gerne to lodder i konkurrence B og C :-)

    SvarSlet
  52. Jeg vil gjerne ha ett lodd i hver av de tre konkurransene :)


    Marit

    SvarSlet
  53. To lodder i hver konkurrence tak:)

    SvarSlet
  54. jeg vuíl gerne deltage med 2 lodder i alle 3..
    Tak for en god uge med nogen berigende indlæg.
    God aften

    SvarSlet
  55. Jeg vil gerne bede om to loddet i alle tre. Elsker de veste!

    SvarSlet
  56. Jeg vil gerne deltage i alle 3 konkurrencer med 2 lodder.. :-)

    SvarSlet
  57. Jeg lægger 3 lodder i, en i hver konkurrance. Tak for en rigtig hyggelige uge, helt fantastiske fortællinger.

    SvarSlet
  58. 2 lodder i hver konkurrence til mig, tak :-)

    SvarSlet
  59. Tusind tak for en rigtig hyggelig børne-uge :-)
    Jeg deltager med 2 lodder i alle tre konkurrencer.

    SvarSlet
  60. Fine sager! Jeg smider straks 1 lod i alle tre bunker - og ærger mig lidt over ikke rigtig at have kunne følge med i din festlige børneuge, da jeg har været hjemmefra hele ugen..

    Kh Louise

    SvarSlet
  61. Jeg vil gerne deltage med et lod i hver konkurrence.
    Mette

    SvarSlet
  62. Jeg smider et lod i hver konkurrence. Vi trænger vist til nyt nattøj til barnet... alle knapperne springer op i hendes natdragter når hun sætter sig ned :-)

    SvarSlet
  63. Hej!

    er jeg den heldige vinder i dag? ;)

    et lod til alle 3 konkurrencer

    stephanie.wulf@gmail.com

    SvarSlet
  64. Fine fine ting .... 2 lodder til alle 3 :)

    SvarSlet
  65. Hej.
    Deltager med 1 lod på alle tre ;-)
    didde_louise@hotmail.com
    Kh Didde-Louise

    SvarSlet
  66. Fine præmier - her lige på falderebet deltager jeg med 2 lodder i alle 3 konkurrencer.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...