mandag den 14. februar 2011

Backseatdriveren holdt kæft - næsten!

Jeg har meget svært ved at være stille på bagsædet! Og i perioder tror jeg, at Henrik kan være en smule træt af mig, men med min hæklenål ved hånden, var jeg meget stille på turen til Norge og tilbage igen. Små 24 timer på bagsædet, og kun enkelte udbrud som "Husk nu at bøderne er meget store i Norge" og "Tror du ikke, at der er ret glat her?" undslap min mund. I stedet hæklede jeg suttesnore, så nu ligger et fint lille lager klar til at få monteret stof mm. Det er nu genialt det hækling :-)

Og baseret på tilbagemeldingerne på det forrige indlæg om det hæklede kantbånd (jeg er stadig helt paf over alle jeres søde ord), ser det ud til at der måske ligefrem er et marked for det? Hvis du er interesseret, skriver du bare en mail til mettekirkeskovjensen@gmail.com.


Og hvis du må eje sådan en suttesnor, så kig forbi shoppen :-)

Og det er en GOD dag - vi har fundet en sød dagplejer til Karen og begynder indkøring i dag. Vi skal bare hen og lege lidt og spise frokost. Og ikke mindst lære hinanden at kende :-)

6 kommentarer:

  1. Hej Mette

    Først velkommen hjem fra det kolde nord.

    Jeg har nydt dine skønne billeder hver dag, sikke en udlængsel jeg har nu.

    Ja det der med at holde mund kan godt være lidt svært, når man nu er den klogeste hi hi...
    Min mand skelner meget mellem overflødig og vigtig information alt efter, hvad der kommer ud af min mund. Ja ja men alt hvad der kommer ud af min mund er jo vigtig…..

    Lækre suttesnore du har fået lavet.
    Og sidste, super idé med de kantebånd.

    Tina:-)

    SvarSlet
  2. Ja, jeg siger bare: Duracell-Mette!! Du kan jo slet ikke stoppe igen!! ;-)
    Hehe ... ha' alletiders dag!
    Kram fra Jane

    SvarSlet
  3. Superfede farver, iøvrigt!! *thumbs up*

    SvarSlet
  4. Skønne hæklerier! Og tillykke med at I har fundet en dagplejer, det må da give mentalt overskud til endnu mere hækling;-)

    SvarSlet
  5. Sikke en produktion du har gang i :-)
    Tillykke med dagplejen- hvor skønt.

    Kh Mette

    SvarSlet
  6. Du lyder jo som en helt Fru Hyacint når du er med i bilen ;-)
    Er vild med dine suttesnore, de er virkelig fede. Du er blevet en sej hækler på kort tid. Sådan!
    Tillykke med dagplejepladsen. Håber det bliver rigtig godt.
    Og til sidst vil jeg lige nævne, at jeg virkelig har nydt dine billeder fra Grønland. Var selv meget tæt på at havne deroppe som lærer for 3 år siden, men da min far desværre blev syg og døde, blev planerne lagt på hylden, og nu hvor jeg selv er blevet syg, bliver der ikke noget Grønlandseventyr. Men måske som turist engang?
    Pragtfulde billeder - det må have en oplevelse af de helt store.

    Fortsat god dag!

    Kh. Irene

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...