mandag den 21. februar 2011

Børnefest dag 1 - Dagens konkurrence

Så skyder vi festen igang med ikke mindre end to skønne præmier. Der er ikke en 1. eller 2. præmie, men to konkurrencer. Så hvis du er rigtig heldig kan du vinde begge to. Og hvad kan du så vinde idag?

Konkurrence A

Den første konkurrence er sponseret af Malika & Rosa. Her kan du finde alt det stof, du drømmer om samt en masse lækkert sytilbehør.

Her kan du vinde 1 meter valgfrit stof fra kategorien "Børn" samt et valgfrit snitmønster fra  minikrea

Her får du et udsnit af de lækre stoffer du kan vælge imellem - kan du vælge? Der er i hvert fald et væld af muligheder for at få syet noget lækkert til de små med denne præmie. 


Deltagelse
Du kan få 1 lod i denne konkurrence ved at skrive en kommentar - og 2 lodder hvis du også har sat Børnefest-billedet på din blog. Du finder det øverst i højre side på bloggen. 

Konkurrence B

Den anden konkurrence er sponseret af Ane Mette fra SNEK. SNEK er et slaraffenland for alle os som elsker bløde dyr - hæklede som syede - og alle med det skønneste udtryk. 

Her kan du frit vælge imellem ét af de fire viste skønne SNEK-dyr. Hvad kunne du tænke dig? En abe, en giraf, en flodhest eller en elefant?
Deltagelse
Du kan få 1 lod i denne konkurrence ved at skrive en kommentar - og 2 lodder hvis du også har sat Børnefest-billedet på din blog. Du finder det øverst i højre side på bloggen. Og i denne konkurrence er der mulighed for 3 lodder, hvis du også melder dig ind i SNEK på Facebook


Er du med i begge konkurrencer, skriver du bare én kommentar. Husk at skrive antallet af lodder til hver konkurrence og en mailadresse, hvis du ikke er fast læser. 

95 kommentarer:

  1. Melder mig med to lodder til Malik&Rosa konkurrence og 3 lodder til SNEK. Uh! Jeg glæder mig til hele ugen.

    SvarSlet
  2. Og jeg melder mig selvfølgelig også til begge konkurrencer- 2 lodder i hver ...

    SvarSlet
  3. Jubii! Hvor sejt!
    Konkurrence A: 2 lodder
    Konkurrence B: 2 lodder - jeg ønsker mig den meget langhalsede giraf, hvis jeg vinder :-)

    SvarSlet
  4. jeg vil gerne være med i begge konkurrencer og jeg har 2 lodder til begge to :)

    SvarSlet
  5. Det er bare super med sådan en uge her hos dig, glæder mig til at følge med hver dag.

    I dag vil jeg gerne smide
    2 lodder i bunke A og
    3 lodder i bunke B

    Go' dag
    /Rikke

    SvarSlet
  6. Hejsa Mette. Skønne konkurrencer!! Jeg skal da være med i dem begge, 2 lodder i hver.. krydser fingre for at jeg vinder:-)
    Hav en dejlig dag

    KH Berit

    SvarSlet
  7. Jeg vil gerne smide 2 lodder i A-puljen.

    Med ønsket om en dejlig dag

    Helene // www.genbrugblirguld.blogspot.com

    SvarSlet
  8. jeg er med og det er super lækkert :)

    jeg er kun med i A konkurrence med 2 lodder.

    ønsker dig en god Mandag :)

    SvarSlet
  9. Du er fantastisk Mette, sikke et godt initiativ.
    2 lodder til Malika-Rosa
    3 Lodder til Snek
    God dag til dig!!!!

    SvarSlet
  10. Jubiiiii, nogle fede præmier.. Jeg tager max lodder; 2 i A og 3 i B.. Sikke en god start på børnefesten..

    SvarSlet
  11. Lækker start på både børnefest og min vinterferie!
    Jeg er med på 2 lodder i A og 3 lodder i B. Og jeg er vild med elefanten!
    -Dorthe

    SvarSlet
  12. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  13. Ih hvor spændende, jeg deltager med 2 lodder i konkurrence A og 3 lodder i konkurrence B

    Kh Julie

    SvarSlet
  14. Godmorgen
    Herlig start på ugen med fine konkurrencen.
    Jeg deltager med
    2 lodder i konkurrence A
    3 lodder i konkurrence B

    Rigtig god dag 

    SvarSlet
  15. Hejsa. Jeg vil også rigtig gerne være med men nøjes med et lod i hver konkurrence for jeg ved ik hvordan jeg får "børnefest-billedet" på min blog.

    Kh Mette

    SvarSlet
  16. Jeg vil gerne have et lod i hver konkurrence...jeg har ingen blog ;) Synes din hækle-abe er skøn! KH Nana

    SvarSlet
  17. jeg er med med 1 lod i a
    og 2 ib har detsvære ingen blok

    SvarSlet
  18. Uha det er fine stoffer som får det til at krible i fingrene;) Og Søde, bløde dyr til hygge og leg med børnene. Jeg vil gerne deltage i begge konkurencer med 2x 2 lodder.

    SvarSlet
  19. Jeg har glædet mig til denne uge - og hvilken start!

    Jeg vil gerne være med i konkurrence A med 1 lod og konkurrence B med 1 lod.

    SvarSlet
  20. Ih altså.
    Jeg er med på 2 lodder i hver pulje.

    Hvor er det spændende.

    SvarSlet
  21. Nøj sikke en mandag og vågne til.. :-) Kanon konkurrencer - håber der er lidt held til mig bare i en af dem hi hi.. :-) Jeg deltager med to lodder til Malika-Rose og 3 lodder til SNEK..

    SvarSlet
  22. Jeg deltager med 2 lodder i begge....
    Tina:-)

    SvarSlet
  23. Hej Mette,
    Hos os florerer influenzaen i bedste stil, så det vil da helt klart hjælpe på humøret at vinde en af de skønne skønne præmier.

    Jeg er med på 2 lodder i begge konkurrencer :)

    Ha en dejlig dag.

    Host host fra Tine

    SvarSlet
  24. Jeg vil gerne have 2 lodder i begge konkurrencer.

    :)

    SvarSlet
  25. Jeg krydser fingre!! Spændende uge du har lavet for os :-) Super!
    Konkurrence A: 2 lodder
    Konkurrence B: 2 lodder

    SvarSlet
  26. Fede premier.
    A= 2 lodder
    B= 2 lodder

    SvarSlet
  27. Jeg skal da også være med, derfor 2lodder til A, og 2 lodder til B.
    Fin start på Børnefesten! Mette, du formår, at gøre ugen spændende!

    SvarSlet
  28. Skønne præmier:)
    Jeg har 2 lodder til Malika & Rosa og 3 lodder til SNEK.
    Kh. Louise

    SvarSlet
  29. Nææ hvor spændende ;0)
    2 lodder Malika&rosa
    3 lodder SNEK

    SvarSlet
  30. Sikke to vidunderlige præmier, ikke til at vige udenom.
    Sikke en spændene uge det bliver!

    Jeg deltager i begge konkurrencer
    A: 2 lodder
    B: 3 lodder

    Knus

    Linemajogdig

    SvarSlet
  31. Så kom den længe ventede børnefest igang. Hyggeligt at man kan være med selvom der ikke er småfolk herhjemme. Sikke nogle lækre præmier. Jeg er helt klart med på 2 lodder i både konkurrence A og B.

    SvarSlet
  32. Så morsomt :)
    Jeg deltar med to lodd i konkurranse A og to lodd i konkurranse B.
    Ha en FIN dag!

    Marit

    SvarSlet
  33. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  34. Hvor er det altså bare en god idé!

    Jeg vil gerne deltage med:
    2 lodder i konkurrence A
    2 lodder i konkurrence B - og har forelsket mig lidt i ABEN! :)

    Venlig hilsen,
    Sara - http://mornord.blogspot.com/

    SvarSlet
  35. Fine præmier. Jeg melder mig med 2 lodder i konkurrence A og 2 lodder i konkurrence B.

    SvarSlet
  36. En af hver til mig, tak! super fine gaver ;-)

    SvarSlet
  37. Deltager med to lodder til begge konkurrencer.
    har lige været inde på "Malika og Rosa" og bestille nogle af deres dejlige stoffer!

    SvarSlet
  38. Sikke en skøn konkurrence! Jeg er med på to lodder til Malika og Rosa og 3 lodder til Snek :-D

    SvarSlet
  39. Jeg deltager med to lodder på første konkurrence.
    ELSKER jo Malika og Rosa!
    diiitte@hotmail.com

    SvarSlet
  40. Jamen altså. Deltager da i begge konkurrencer, og har allerede linket til dit glimrende initiativ på bloggen :)

    Kh

    SvarSlet
  41. Nej altså hvor er det fint!
    2 lodder i både A og B

    SvarSlet
  42. Fantastisk!!
    2 lodder til konkurrence A, og
    3 lodder til konkurrence B.

    SvarSlet
  43. Skønne præmier. Deltager med to lodder i begge udtrækninger, og glæder mig til en spændende uge :-)

    SvarSlet
  44. Skønt initiativ. Jeg har sat børnefesten på min side bar og er i dag med på 2 lodder i begge konkurrencer.
    God dag til dig og dine.

    SvarSlet
  45. Så fine ting! :) Snupper fuldt hus i lodder til både A og B. Ville elske en meter at det fine svampestof og den søde giraf kan jeg sagtens finde en plads til også ;)

    SvarSlet
  46. Juhuuu, sikke en fest.
    2 lodder i Malikarosa
    3 lodder i SNEK

    SvarSlet
  47. Har glædet mig til at se hvad din børnefest ville bringe ;) Og foreløbig ser det mega lovende ud!
    2 lodder i Maikarose, og 3 lodder i Snek. Krydser fingre, er lidt vild med flodhesten.

    SvarSlet
  48. skøn konkurence, jeg er med på to lodder til hver

    maja

    SvarSlet
  49. Deltager med stor iver og 2 lodder i begge konkurrencee...

    SvarSlet
  50. Jeg smider 1 lod i hver pose og håber jeg vinder! hihi. Jeg plejer aldrig at ha held i spil, men måske i dag?

    juliabsn@hotmail.com / juliabsn.blogspot.com

    SvarSlet
  51. Jeg smider 2 lodder i konkurrence A. Og glæder mig helt vildt til den kommende uge i børnenes tegn!

    SvarSlet
  52. Hejsa, det er jo nogle fantastisk dejlige konkurrencer! :-)
    Skønt med sådan en børneuge. Jeg tager 2 lodder i A og 3 i B!
    Kh Maria

    SvarSlet
  53. Tillykke med en flot "kick-off" på din børneuge! Håber det bliver en bragende succes! - det ser i hvert fald meget lovende ud :o) Glæder mig til vi ses i weeekenden. Knus fra Line

    SvarSlet
  54. Lige et spørgsmål - kan ikke finde SNEK på facebook?

    SvarSlet
  55. Hyldemor - gruppen hedder "We love SNEK" - men skulle være linket til i indlægget.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  56. Uhhh... hvor fint... er med på 2 lodder i både A og B.(Linker iaften, når jeg kommer hjem)

    SvarSlet
  57. Ooooh, så fine premier!
    Jeg tar to lodd i den første og tre lodd i den andre konkurransen :)

    SvarSlet
  58. Sikke en start på børnefesten :-)
    Jeg tager alle de lodder jeg kan få - altså 2 til konkurrence A og 3 til konkurrence B.

    SvarSlet
  59. Skøn blog og fantastisk børnefest! Den glæder jeg mig til at følge og er fluks med i begge konkurrencer med henholdsvis 2 og 3 lodder og håber i den grad at vinde aben, hvis jeg vinder snek-konkurrencen ;-)

    SvarSlet
  60. Mette - du er sgu en 'knag'!! Jeg bliver SÅ meget nødt til at deltage i begge konkurrencer:

    Konkurrence A: 2 lodder
    Konkurrence B: 3 lodder

    Ha' en superfantastisk dag!
    Kram fra Jane (som allerede er STOR fan af børneugen!)

    SvarSlet
  61. Åh lækkerier :0)
    Jeg smider straks 2 lodder i begge puljer - og SÅ krydser vi fingre..
    Forresten har sønnen ønsket aben, hvis vi skulle være heldige ;0)

    SvarSlet
  62. Sikke nogle FEDE præmier.
    Jeg melder mig til begge konkurrencer med 1 lod til hver!

    Kunne være fantastisk både at vinde noget stof og den søde flodhest.
    Ha' en dejlig dag...
    Kh Judith (judithlanggaard@hotmail.com)

    SvarSlet
  63. Hej
    Jeg vil gerne smide 1. lod i hver.

    Mai-Britt
    maibrittnollin@gmail.com

    SvarSlet
  64. Hej Søs...Spændende indlæg og dejlige konkurrencer:0)
    1 lod til hver konkurrence.
    Tine

    SvarSlet
  65. 2 lodder til mig (til hver konkurrence) .... spændende hvad ugens ellers bringer :)

    (miastaunsager@hotmail.com)

    SvarSlet
  66. jeg er da også på, med 2 lodder til hver konkurrence
    uhh ugen starter godt hva ;o)
    glæder mig allerede til at se hvad der ellers kommer at goodies

    SvarSlet
  67. Jeg deltager med to lodder i begge konkurrencer. Jeg er spændt på hvad børneugen byder på, spændende bloginitiativ:)

    SvarSlet
  68. Deltager med 2 lodder til hver konkurrence :) Det bliver en festlig uge.

    SvarSlet
  69. Kære Mette, Spændende indlæg i dag, deltager i konkurrence B med 3 lodder, og håber at vinde den søde giraf :-)

    SvarSlet
  70. Blir gjerne med, jeg også:)
    2 lodder på hver konkurranse, takk!

    SvarSlet
  71. Jeg deltager med 2 + 3 lodder:)

    SvarSlet
  72. Oh jada jeg vil gerne vinde i begge konkurrencer, 1 lod hver.

    Hvor er det en fed og spænende uge:)

    stephanie.wulf@gmail.com

    SvarSlet
  73. Jeg deltager med
    2 lodder i konkurrence A
    3 lodder i konkurrence B

    :-)

    SvarSlet
  74. Jeg vil også være med :-)
    2 lodder i A og
    3 lodder i B
    Mvh. Karen

    SvarSlet
  75. Håber på at være heldig med 1 lod i hver :-)

    SvarSlet
  76. Uha, hvor er det lækkert det her.
    Jeg deltager med
    1 lod i A-konkurrencen og
    1 lod i B-konkurrencen

    SvarSlet
  77. Er med på 2 lodder i hver konkurence, det er jo fine ting, er vild med de stoffer :-) Og dyrene er bare så skønne :-)

    SvarSlet
  78. Hej
    Skøn blog. Er ivrig læser men har ikke nogen selv. Vil gerne deltage med 1 lod i både a og b konkurrencen.
    Glæder mig til at følge med og håber jeg er heldig

    SvarSlet
  79. Fantastiske gaver! Jeg deltager med 2 lodder i konkurrence A og 2 lodder i konkurrence B.

    Knus Line

    SvarSlet
  80. Hvor er det et skønt initiativ! Det kan man ikke andet end bakke op om. At der så oven i købet er præmier på højkant oven i hatten er jo helt vildt!

    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder i hver konkurrence!

    Jeg glæder mig rigtig meget til at læse endnu flere "børne-historier" i løbet af ugen!

    Kærlig hilsen Clara Gry

    SvarSlet
  81. Skønne ting og sager. 1 lod i hver.

    SvarSlet
  82. Jeg er med på to lodder både i A og B!
    Dette er bar skønt Mette!!!!!

    SvarSlet
  83. Skønne sager!

    Jeg vil godt deltage med 2 lodder i konkurrence A og ligeledes med 2 lodder i konkurrence B. Hvis jeg vinder sidstnævnte drømmer jeg om en abe :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  84. Jeg er også med på 2 lodder til hver konkurrence:-)

    SvarSlet
  85. Jeg hopper også med i 'håber-jeg-vinder-vognen' 1 lod i hver pulje!

    SvarSlet
  86. Hejsa Mette :)
    Ja, selvfølgelig skal jeg være med her hos dig!!
    Jeg har linket til dig fra min blog, så jeg vil gerne bede om 2 lodder i hver af dine 2 spændende konkurrencer!
    Godt initiativ ;)
    Hej fra Line

    SvarSlet
  87. Glæder mig til festen hele ugen.
    Jeg er med på to lodder i begge konkurrencer.

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  88. Det ville være fantastisk at vinde noget stof fra Malika og Rosa. Jeg er på med et lod.
    Sofiedanoe@gmail.com

    SvarSlet
  89. Ejh hvor du kan. Jeg smider en lod i hver konkurrence. Og så må jeg vist hellere få linket til dig inden næste konkurrence skydes igang :-)

    SvarSlet
  90. Jeg når det lige på falderebet 2 lodder til hver :-)

    SvarSlet
  91. Når det også lige på falderebet - med 2 lodder i hver bunke :-)

    SvarSlet
  92. Satser på 1 meter stof :-) men vil gerne deltage med 2 lodder på både A og B!
    Jette / Villa Ko

    SvarSlet
  93. Hej.

    Jeg vil rigtig gerne være med i begge konkurrencer.
    så 2 lodder til A
    og 3 lodder til B

    Mange hilsner
    CilleBille

    SvarSlet
  94. Hej Mette

    Tak for kommentaren på min blog. Lige da jeg havde skrevet kommentaren fandt jeg ud af et den var fra i går, men tak fordi du skrev:o)

    CilleBille

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...