torsdag den 22. september 2011

Vis mig DIN forklædekjole!

Indlægget fra igår aftes fik et par medbloggere til at vise deres forklædekjoler frem. Og jeg griber da lige chancen for en lille blogleg, så vil du ikke også vise DIN forklædekjole frem? Hvis du altså har lavet en? Jeg er nemlig sikker på, at der er lige så mange varianter, som vi er syersker :-) Hvis du viser en forklædekjole frem, så smid en kommentar herunder - så skal jeg nok samle op på indlæggene og samle alle forklædekjoler i ét indlæg. Hermed en opfordring - håber I vil lege med?

Her kan du se Klappekage's eksemplar - og her kan du se RetroRejens.

Og så lige et par billeder mere af de eksemplarer jeg har lavet.... og et af billederne fra igår, hvor man kan se bagsiden :-)



 

17 kommentarer:

  1. Hej Mette

    Skønne forklædekjoler du har lavet. Jeg vil gerne være med i din lille leg, dog har jeg ikke en færdig forklædekjole, men det kan jeg hurtig få syet i løbet af et par dage. Dit indlæg har givet mig et lille spark bagi, så jeg vil igang med at sy.... ;)

    Mange hilsner Louise
    kreakarrusellen.com

    SvarSlet
  2. Hej Louise

    Fedt at du vil være med!! Og fint med nogle dage eller hvor lang tid det nu tager. Du smider bare et link, når den er færdig :-) Glæder mig til at se den!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. Super ide - jeg har en forklædekjole, som jeg har fået fra min farmor til min yngste datter. Den skulle gerne give inspiration til nye kjoler til hende, og lur mig om ikke der vil være inspiration at hente i denne blogleg også:-)

    Mit indlæg findes her http://hausfraublau.blogspot.com/2011/09/vis-mig-din-forkldekjole.html

    God torsdag:)

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare noget søde forklædekjoler.
    Hvor har I mønsteret fra?

    SvarSlet
  5. Rigtig god ide, jeg lavede en forklædekjole sidste jul, den ligger nu på min blog, og lur mig om jeg ikke lige får lavet nogle flere snarest

    SvarSlet
  6. Rigtig fin leg - den er jeg med på. MIt indlæg kan ses her http://www.frumillascupcakes.com/2011/09/forkldekjole.html

    SvarSlet
  7. Herlige forklekjoler! Superfine stoffer du har brukt:)
    Jeg har faktisk nettopp sydd en ny slik kjole, så jeg blir med på leken:) Sender deg en link så snart jeg har publisert innlegget (en av de neste dagene).
    :-)

    SvarSlet
  8. Jeg vil gerne være med i jeres leg, men har ingen blog jeg kan henvise til.
    Vil gerne vise billeder af mine forklædekjoler.
    Kan man det ?
    KH Mette

    Ps, kan vist heller ikke finde ud af at skrive her, så ,måske kommer der flere indlæg med samme tekst.

    SvarSlet
  9. Fedt at I gider at lege med :-) Jeg glæder mig til at se dem alle sammen og vise dem frem i samlet flok :-)

    Og Mette - det gik fint med at skrive - du kan bare sende billeder til min email - mettekirkeskovjensen@gmail.com - så viser jeg dem gerne frem :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  10. Jeg har en, jeg gerne vil vise, når vi er ovre vores sygdom herhjemme - forhåbentligt imorgen og i hvertfald i løbet af weekenden.

    SvarSlet
  11. Hei Mette!
    Da har jeg laget et innlegg med min nyeste kreasjon:) Du finner det her: http://sonjafraasunnfjord.blogspot.com/2011/09/bambi.html.
    Nyt oppholdet på hytten!

    SvarSlet
  12. Det er nogen skønne forklædekjoler i har syet :-) Udover den, Kirkesjov så sødt linker til i indlægget, er der flere lagt ind på bloggen. Jeg har lavet en kategori til dem, så hvis nogen skal bruge lidt inspiration er kategorien her: http://retrorejen.blogspot.com/search/label/Forkl%C3%A6dekjole

    Super god ide, Kirkesjov :-)

    SvarSlet
  13. Jeg prøver lige at spørge igen... hvor har I mønsteret fra? :)

    SvarSlet
  14. Ihh hvor jeg glæder mig til at vise alle de skønne kjoler frem i ét indlæg! Tak fordi I gider at lege med :-)

    Merete - Jeg kan jo kun svare for mig selv. Mit mønster er lavet ud fra en forklædekjole, som jeg har arvet til Karen - så inspireret af et eksisterende, men også mit eget :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  15. Ja, det tænkte jeg nok.. ;-)

    SvarSlet
  16. Hej Mette

    Så blev min forklæde kjole færdig :-) Du kan se den her: http://www.kreakarrusellen.com/2011/09/forkldekjole-til-bettepigen.html

    Mange hilsner Louise

    SvarSlet
  17. Hej Mette
    Jeg kan se at det indlæg, hvor jeg skrev jeg havde sendt dig en mail, ikke er lykkes for mig.
    jeg prøver igen, måske lærer jeg det en dag.

    Mange hilsner
    Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...