torsdag den 29. september 2011

Tysk og amerikansk, nyt og gammelt!

Det er, hvad der indgår i disse puder, som jeg fik lavet i går aftes. De har været i mit hoved læææænge, og det er simpelthen så fedt, at få tanker gjort om til produkt - især når det bliver præcis, som man har forestillet sig det :-) Det blev til en piget og en drenget udgave - skønne scener fra smølfestofferne omgivet af hhv. Grazielas æbler og hjerter. Bagsiderne er nyt stof fra Frau Tulpe, som jeg købte på sidste tur til Berlin. Det passer perfekt til Grazielas farver og mønstre. Puderne koster 175 kr. og er 35x35 cm.

Er dit hoved også smækfyldt med ideer, der skal transformeres til skønne ting og sager?





12 kommentarer:

  1. Alt for fyldt ja og er mega frustreret over ikke at finde enten tiden eller overskudet til få det hele lavet. Synes ofte dette fyldige hoved ender med en situation hvor jeg er påbegyndt en masse og dermed har et bjerg af ufærdigheder som stresser ... Må lære at ty mere til ide- og skitsebogen :-)

    Puderne er super fine, især fint med noget drenget - synes der er så meget tøse-fint hos os alle sammen :-) god dag

    SvarSlet
  2. Skjønne puter! Stoffet på baksiden var så enkelt og fint:)
    Jeg har også mange idéer i hodet, men det er ikke alltid like lett å være effektiv og få tingene unna, nei.
    Ha en fin dag, Mette!

    SvarSlet
  3. Øj... De er fine! Den 'røde' er utroligt kær..:) Ville ønske økonomien var til småshopperier til Karolines værelse..;)
    Ha' en dejlig dag..
    KH Anne (som håber stoffet er nået frem?:)

    SvarSlet
  4. ej hvor er de bare super fine... Jeg må klart tænke på dette hvis jeg en gang falder over noget smøfle stof...

    SvarSlet
  5. Hvor er de skønne dine puder ;0) Lige til at blive i godt humør af

    SvarSlet
  6. Du er da godt nok flittig med alt det smølfestof:)

    SvarSlet
  7. PimpMeUp - Godt at høre det ikke kun er mig. Er ved at lære at gøre et projekt færdigt, før jeg går igang med et nyt. Men det er ikke altid det holder :-)

    Sonja - Tak - og ja bagsidestoffet er super fint. Og nej - effektivitet er ikke altid nemt, når iderigheden overtager!

    Annchen - Tak :-) Du siger bare til, hvis der en dag er råd og behov for smølfelir til Karolines værelse :-) Og ja pakken er kommet frem - tusind tak! Håber også din er kommet?

    CS - Ja, det er en god ide at bruge stoffet til puder - det er nærmest lavet til det :-)

    Julie - Tak - Godt humør er jo ikke det værste at sprede.

    Mia - Ja, jeg må jo også selv bruge lidt af det skønne stof - og inspirere jer andre til, hvad man kan bruge det til.

    P.S. Smølfinepuden er solgt.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  8. Nuuuur hvor er de fine....!! Godt økonomien ikke tillader flere indkøb lige nu...;o))

    Kh. Trine

    SvarSlet
  9. Super fede, jeg klippede Storms i går, nu skal de bare sys:-)

    SvarSlet
  10. Hvor er det nogle flotte puder i fine farve- og mønsterkombinationer, og du er altså ret ferm til at lave nogle fine, skjulte lynlåslukninger - hvis der kommer en DIY på et tidspunkt til, hvad tricket er, så er jeg helt klart interesseret ;-)

    KH Laila (kreauglen.blogspot.com)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...