onsdag den 28. september 2011

Vil du sy din egen smølfepude?

Så har du muligheden nu - her er nemlig hvad den seneste pakke fra over there indeholdt. 20 sider til smølfepuder - alt sammen fra starten af 80'erne, ligesom alt det andet smølfestof. Der har virkelig været mulighed for at have et helt smølfeværelse dengang!? Der er 10 af hvert motiv - hhv. Kaptajnsmølfen (ca. 48 cm. høj) og Gammlesmølf på en svamp (ca. 52 cm. høj). Èn side koster 75 kr., men der er spejlvendte motiver, så der mulighed for motiv på begge sider. Men man kan jo sagtens nøjes med smølf på den ene side og så ensfarvet på den anden side. Stoffet er helt nyt fra rullen. Bestillinger modtages på mail - mettekirkeskovjensen@gmail.com, men skriv også gerne en kommentar herunder, så man kan følge med i, hvad der er tilbage :-)


8 kommentarer:

  1. En gammelsmølf til mig tak:-)

    SvarSlet
  2. Én af hver til mig, tak...
    Vh Stine

    SvarSlet
  3. Hej
    Gerne en gammelsmølf til mig :-)
    Kh Rikke

    SvarSlet
  4. Jeg vil også gerne have en gammelsmølf :)

    SvarSlet
  5. 2 x gammelsmølf til mig tak :)

    SvarSlet
  6. Hej Mette ;0)
    Jeg har sendt dig mail med billet på en kaptajnsmølf

    SvarSlet
  7. Der er nu udsolgt af Gammelmølfepudestoffet!! Jeg kan skaffe flere, så send bare en mail, hvis du er interesseret.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  8. Jeg har sendt mail om en af hver.

    kh Christina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...