onsdag den 21. september 2011

Forklædekjole in action!

For længe siden syede jeg denne til Karen, og nu er vi begyndt at bruge den. Her får I lidt billeder fra dagens leg - og da hun aldrig sidder stille, er det nogle rimelig uskarpe fotos :-( Men jeg har vist den før - så I kan se her, hvordan den mere præcist ser ud. Og stoffet - det er jo en historie for sig.

De her forklædekjoler er bare superanvendelige. De passer fra 1-3 år, som hhv. kjole og senere tunika. Skønt med tøj de kan passe længe!




7 kommentarer:

  1. Skøn forklæde kjole og tøs ;O)
    Jeg har før lavet en lign model efter et gammelt 70'er mønster hvor kjolen er klippet ud i et, der skal så kun sættes kantebånd på og laves knaphuller...kan da lige se om jeg kan finde et gl billede af Ida i den ;O)

    SvarSlet
  2. forklædekjolen er super fin:) Den minder mig lidt om et pippi-forklæde, som jeg har haft syet til min datter Astrid. Men din er lavet på en anden måde, bagpå! Din datter ser rigtig sød ud:)

    SvarSlet
  3. Jane - Det vil jeg da helt vildt gerne se et billede af :-) Denne her er også et stykke - dog skal den syes sammen i skuldersømmen.

    Heidi - Ja, det gør jeg, hvis ikke deadline er alt for stram :-) Du kan bare sende en mail - mettekirkeskovjensen@gmail.com - så kan vi se, om vi kan finde ud af noget.

    Fru Hygge - Ja, der findes et væld af modeller. Men synes de alle sammen er super søde på de små.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Hvor er hun skøn i det nye forklæde! :)

    SvarSlet
  5. Hej Mette, kig forbi og se min version ;O)

    http://klappekage-dk.blogspot.com/2011/09/forklde-kjole-som-da-jeg-var-barn-i.html

    SvarSlet
  6. Den er virkelig sød, og jeg kan godt lide detajlen med knapperne på ryggen. Jeg blev inspireret af dig og Klappekage til at vise mine forklædekjoler frem i et indlæg. Så vidt jeg kan se, er det 3 forskellige modeller vi har lavet? Så jeg tror du har ret i, der findes mange forskellige versioner :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...