tirsdag den 13. september 2011

Mere elefantlir til sutten!

Igår aftes stod den på suttesnore med elefanter. De andre er gået som varmt brød, så nu er endnu en lille stak færdig. 7 blev det til - én i hver farve af dem jeg ejer. Og hellere en gang for meget end en gang for lidt - hvis nogen ligger inde med de lilla elefanter - 3 x 15 cm. er nok - så vil jeg enormt gerne købe selv de mindste bidder :-) Jeg synes det er så sødt, som der kan anes en elefantfod -og -snabel hist og pist. Selvom det er små bidder, er man ikke i tvivl om hvad motvet er. Hvilken er din favorit mon?






14 kommentarer:

  1. De er super fine Mette, hvis Emil brugte sut ville jeg afgjort købe den orange så det passede til hans dyne!

    Men efter jeg har set elefanterne i turkis er jeg altså også ret pjattet med den kulør :)
    Hvad tager du for dem???? Og ville de kunne bruges til andet end sutter???? (tænker lidt om der kunne findes bare en lille ting Emil ku bruge den til så jeg blev nød til at erhverve mig den orange...)

    SvarSlet
  2. Binemor - Hvis man har et barn, der er glad for nøgler, kan man undgå at nøglebundtet mistes, mens det leges med, ved at sætte det fast i en sutteholder. Det er god underholdning i klapvognen, hvor klemmen sættes fast på bøjlen foran barnet. Der kunne vel også sættes andet legetøj i, som ikke må tabes, når man er ude.

    Mette - De er blevet rigtig søde! Den turkise med de grønne blomster er nok min favorit. (Alt hvad jeg laver til mine børn ender for tiden med at blive turkist eller turkisblåt - næsten.)

    SvarSlet
  3. Hej Mette

    jeg vil rigtig gerne købe den lyserøde og den lilla:-)

    Hvis de altså er til salg:-)

    KH Louise

    SvarSlet
  4. Kære alle

    Suttesnorene koster 119 kr. pr. stk. og 2 stk. for 210 kr.

    Binemor - Præcis som Marianne skriver kan man jo sætte alt muligt fast med den - især effektivt når man er på tur og helst ikke vil miste noget :-)

    Marianne - Tak :-) Jeg er også vild med turkis - der er bare noget over det!

    Louise - De er skam til salg - se prisen først i min kommentar. Den lilla er dog solgt, men jeg kan sagtens lave flere.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  5. Eiih må man kun vælge én favorit.....De er jo vildt kære allesammen ;o)

    Kunne du ikke lave nogle keyhangers i samme stil til os med børn der ikke har brug for sutteæder ;o)

    Kh. Trine

    SvarSlet
  6. har lige skrevet på facebook:)
    jeg vil også gerne købe den brune med petroleumsfarvet kant sammen med den blå med mørkeblå kant vi har skrevet sammen om tidligere:)
    og er også meget interesseret i en keyhanger i samme brune med samme kant, hvis det kan lade sig gøre? :)
    kh sarah
    sadalou@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Hvor er de bare fine..
    Ærgerligt man ikke lige har en der bruger sut.

    Knus Susi

    SvarSlet
  8. Hej MEtte...
    De er bare SÅ fine!! Jeg er også tosset med de små elefant-"dele" man kan se..;)
    Hvad skal de koste?:) For jeg kunne godt bruge én til kommende lillesøster - men er nok mest af alt fan af den gule eller brune elefant..:)
    KH Anne

    SvarSlet
  9. Trine - Det er planen med nøgleringe og keyhangers også :-)

    Sarah - Har sendt dig en mail :-)

    Susi - Ja, men tror jeg hopper ud i nogle voksenting med elefanten også til alle os legebørn!

    Annchen - Prisen står i min første kommentar lidt længere oppe.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  10. Jeg er også vild med dine snore. Min favorit må klart være den orange. Jeg elsker orange :-)

    SvarSlet
  11. Tak for svar - der kan man bare se hvor vågen jeg er i dag..;)
    KH Anne

    SvarSlet
  12. Løvrigt var jeg den heldige vinder af din sponsor gave til blogtræf i Kolding. Tak for det.

    SvarSlet
  13. Hvis jeg brugte sut, ville jeg KLART gerne have sådan en suttesnor - de er virkelig lækre, Mette!

    SvarSlet
  14. Lækkerier! :) De er virkelig fede!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...