torsdag den 8. september 2011

Pakket ind

Mit arbejde er pakket ind! Og det i stor stil. En 8 etager høj reklame med "energi-koen" har pakket os ind, mens der skiftes vinduer. Så til dem, der har været i tvivl om, hvorvidt jeg har et arbejde - det har jeg! Og det er lige inde bag ved koen :-) Hvis vi lige skal runde budskabet, så opfordrer vi til at invitere den sortbrogede fætter med til fremtidens debat om energipolitik!

Teksten, som er lidt svær at læse, er: "Den kan støvsuge, chatte og bage boller. Og så har den stadig energi til mere." Jeg kan da også lige nævne, at der på kulturnatten vil være liv på Axeltorv - blandt andet udstillingen "Fra lort til lys". Vidste du f.eks. at landbruget leverer 75% af Danmarks vedvarende energi i form af biogas og biomasse?


Nu er det faktisk slet ikke energipolitik, jeg arbejder med, men derimod veterinærområdet - og det er jo noget helt andet. Men jeg syntes lige, at I skulle se mit arbejde pakket ind!

1 kommentar:

  1. Fin indpakning:-)Faktisk synes jeg også det er utroligt hvordan du kan lave så meget kreativt og samtidig passe et job. Ret sejt:-)
    Kh Christina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...