mandag den 19. september 2011

Update - Forsendelse af stof - et godt tip!

Lige en update - Peter har lige kastet en joker på banen :-) Hvis man skriver til ham, at man kommer herfra Kirkesjov får man 10 assorterede poser med gratis, hvis man bestiller pakke 1 eller 2. Det er da et rigtig godt tilbud? Tilbuddet gælder til og med mandag den26. september 2011. Har du allerede nået at bestille i aften, gælder det selvfølgelig også dig.

Mange af jer sender en masse pakker med stof og andre godter rundt i det ganske land med jævne mellemrum. Det gør jeg også, og jeg har kigget meget efter sådan nogle forsendelsesposer i plastik, som mange bruger uden helt at kunne finde dem til en ordentlig pris. Men det har jeg fundet nu - og derfor en lille reklame for Peters poser. Der er masser af fine farver og størrelser, og de er af god kvalitet. Og så er servicen i top! Hvis man ikke lige er på Trendsales (som undertegnede) - jamen så finder man bare en anden måde at handle på - skønt! Man kan blot skrive en mail på familienholstnielsen@gmail.com.

Min ordre er lige landet i dag - perfekt til dagens tur på posthuset med stof og sager. Og så var jeg heldig at få en gratis tusch med! Virkelig skønt nu at kunne pakke det godt ind og vide, at der ikke går hul på konvolutten.

Så piger - hvis I også har købt jer fattig i konvolutter og prøvet at finde alternativer - så ind hos Peter og shop!


21 kommentarer:

  1. Ej hvor sjovt, det er af mine bedste veninders mand der sælger dem:-9

    Kan kun anbefales:-9

    Go aften til dig MEtte

    SvarSlet
  2. super fedt, tak for tippet :D

    SvarSlet
  3. He he, jeg fik en sending i sidste uge og har bestilt igen i weekenden, for ja, de er supergode at sende stof i...har tidligere købt af en anden sælger på ts (samme kvalitet, men kan ikke huske prisen).
    KH Mia

    SvarSlet
  4. Jeg har også købt mine på TS, men kan ikke huske sælgerens navn. Posterne kan rumme overraskende meget, så jeg leder faktisk efter nogen mindre nogen...til hvis man kun lige skal sende et par små stykker stof.

    SvarSlet
  5. Tak for tippet. Mon du har fået post fra mig? Jeg har nemlig lidt problemer med HR. P. DK i øjeblikket. lad mig lige vide hvis ikke du har fået to pakker fra mig den forgangne uge.

    SvarSlet
  6. Forsendelsesposer er nemlig en super god idé. Jeg har købt en masse til en super god pris for et stykke tid siden, dog ikke i de fine farver. Det må jeg huske, når jeg løber tør.

    SvarSlet
  7. Det var dog en utrolig god ide!! Tak for den

    SvarSlet
  8. Tak for tippet. Pakke 1 på vej hertil. Har ledt længe uden held.

    SvarSlet
  9. Jeg har lige for nylig fået noget stof tilsendt i netop sådan en pose og tænkte straks "hvor har hun købt en?"
    Det ved jeg så nu.. ;o)

    SvarSlet
  10. Tak for tippet. Har fluks bestilt :-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  11. Som jeg har skrevet før, så håber jeg, at du har aktier i alle de firmaer du reklamerer for.
    Peter har godt gang i salget i aften ;o)

    SvarSlet
  12. Super lækker poser...
    I kan vinde en pakke hos mig af dem...
    Så håber da der er mange som vil være med...
    smil fra Tina

    SvarSlet
  13. Tak for info. De ser lækre ud - og praktiske

    SvarSlet
  14. Louise - Ja det var da pudsigt :-) Verden er ikke så stor!

    Mette Kathrine - Det var da så lidt!

    Mia - Ja, nu hvor jeg har dem, er de jo uundværlige!

    Malene - Jeg synes at de små er super gode til netop det - man kan jo lukke dem med buk - så de kun er halv størrelse - så er de perfekte til selv små stykker.

    Laura - Selv tak - og ja da - alt er modtaget! Takker meget for indholdet :-)

    Helle - Det var så lidt!

    Ditte - Ja, det kan være, at du skal have lidt kulør på næste gang.

    Strikkestine - Jeps - man bliver rigtig glad for dem.

    Merete - Ja, det ved du så nu - og reklamerer gerne, når det er et godt produkt :-)

    Trillemus - Lækkert - så kan du også sende fine farverige pakker.

    Tina - Fedt - har da meldt mig!

    FruBeck - Meget praktiske!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  15. Orv, hvor er de smarte :) Måtte da lige eje en pakke 2 :) Tak for tippet. Kh Dorte

    SvarSlet
  16. Tak! Sådan nogle har jeg haft planer om at købe. Du gav mig lige skubbet. :)

    SvarSlet
  17. Jeg køber altid mine på http://www.jakodan.dk. Jeg kan ikke helt gennemskue om det er dyrere eller billigere, men nu skal jeg jo heller ikke sådan gå og reklamere for Peters konkurrenter ;)

    SvarSlet
  18. Dorte - Ja, man bliver fristet :-)

    Marianne - Er sikker på, at du bliver glad for det. Man er altså noget mere tryg ved sine pakker.

    Line - Du må skam gerne reklamere :-) Jeg har også kigget på dem hos Jakodan. Havde bare ikke lige brug for 100 i samme størrelse. Det gode her, er de blandede pakker. Og jeg tror prisen også kan konkurrere :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  19. Hmm, de er da pænt billige også... Tror da lige, jeg vil kigge forbi ham der Peter ;-)

    Smilende bloghilsener,
    Conner

    Jeg er helt ny i dette kreative Blog-land, så besøg mig gerne i Conner's Nest... her: http://connersnest.blogspot.com/

    SvarSlet
  20. Tak for tippet. Måtte også eje pakke nr 2. Håber på at jeg får godt gang i salg af mine sikkerhedssele tasker her i eferåret.

    Nicole fra liisab.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...